Torre88 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur kan man lira två players?? det skulle vara sjysst om nån kunde delge mig med den kunskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acura Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har spelat 2 players, men jag kommer inte ihåg vart det var. Det var i ett stort övergivet hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur kan man lira två players?? det skulle vara sjysst om nån kunde delge mig med den kunskapen. Finns jättemånga trådar om detta... Det finns en vid flickvännen som man får när du gör nåt uppdrag från polisen... (Inte i den röda markeringen, utan vid dörren) Har dock inte testat funktionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AgamemnoN Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det finns också typ Rampage liknande tvåspelarlägen, finnns en utanför polisstationen bla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har märkt att 2player symbolen ligger ibland på olika ställen.. jag brukar hitta det om jag springer runt och letar noggrant i idlewood.. men en gång hittade jag ute i dillamore... det är bara att leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hur kan man lira två players?? det skulle vara sjysst om nån kunde delge mig med den kunskapen. om du kommer till den bana och blir tillsamans med hon denise.så finns det vid hennes hus tv såna gubbar som e roda så gå till den och låt spelare 2 trycka start så kommer player 2 vara din flick ven och io san frrio så e det samma sak men du får velja gubbe! sorry for stav fel med svenska bokstaver men jag har ingen svensk tanget bord po denna datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 tack för alla förslag det e skit sjysst....har nån av er oxå simmat över till en ny stad utan tillåtelse..då får man fra åpoliser efter sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts