Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Tror du på allvar att alla hundar som är lösa i Kina har rabies? Djurhatare eller? Jag gillar djur... Men jag gillar inte farliga onödiga djur. Svara på min fråga: hade du uppskattat ondsinta, skabbiga, lössiga och sjuka djur på gatorna i din stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Vi får väl hoppas USA går på de idioterna. I en inte så avlägsen framtid så kommer dom säkert att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag har käkat grillad hund i Kina - visste inte att det var det innan jag smakade - smakar som kyckling fast lite segare! Gott faktiskt - skulle inte tveka att käka hund/råtta/whatever om det skule bli krig och hungersnöd i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 I en inte så avlägsen framtid så kommer dom säkert att göra det HAHA! nu när Bush är vald, så kommer nog VÄRLDEN gå under innan en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jag gillar djur... Men jag gillar inte farliga onödiga djur. Svara på min fråga: hade du uppskattat ondsinta, skabbiga, lössiga och sjuka djur på gatorna i din stad? Sålänge de inte hoppar på mig, skulle jag inte bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja tycker vi åker dit o gör så mot dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja tycker vi åker dit o gör så mot dom... Det låter ju som en oerhört smart lösning. Oh my god(not that I belive in one). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det låter ju som en oerhört smart lösning. Oh my god(not that I belive in one). vet... jag e smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Sålänge de inte hoppar på mig, skulle jag inte bry mig. Det är det de gör... Annars hade de inte varit något problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Barmhärtigheten fattas det är problemet. Annars är det OK, palla ha massa hundar som driver omkring och tigger mat och attackerar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts