Flanders Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 jävla svin synn att de inte va dem kan man tycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag ska leta upp alla som slår hundar tills dom dör i Kina och binda fast dom och slå dom till döds med en golfklubba. De kanske tycker det är skönt. Flugsmälla tar längre tid mohaha men annars så tycker jag det e j*dra skumt att slå ihjäl dom helt öppet på gatorna! vad lär sig ungarna som kollar på och tycker pappa är häftig? J*dra dumhuven, precis som mina förra grannar! men varför slå ihjäl dom? finns väl snällare sätt. eller? men detta ser vi, hur myche ser vi inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tror att man till och med äter hundar i Kina! Jo, det är ju en annan kultur. Precis lika naturligt som att vi käkar nöttkött eller kyckling. Man ska ju inte börja göra ingrepp på kulturen. Men man bör däremot göra något åt sättet man behandlar djuren på. Om dom vill käka hundar, visst det är okej. Men inte fan ska man misshandla dom till döds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jo, det är ju en annan kultur. Precis lika naturligt som att vi käkar nöttkött eller kyckling. Man ska ju inte börja göra ingrepp på kulturen. Men man bör däremot göra något åt sättet man behandlar djuren på. Om dom vill käka hundar, visst det är okej. Men inte fan ska man misshandla dom till döds. Nej man får inte göra som vi gör med höns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Men shiiiiiiit, hur många av er äter/dricker inte ägg, kött, mjölk eller bär kläder gjorda av ull (okej kanske inte så många som har ull kläder längre). I vilket fall så behandlas dessa djur lika illa förutom att de får stå ut med det varje dag, tänk på hönsen som sitter i burar där de endast får värpa, vissa ägg kommer från "frigående" höns, men då är det ett pyttelitet utrymme för en massa höns att gå omkring på, djur som ska slaktas behandlas som skit så länge inte köttet blir skadat så att man inte kan äta det längre. Att man dödar rabiessmittade djur i kina och sparar pengarna åt annat än att köpa gift är fan inte hela världen. SKäms på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Haha där böt jag åsikt! Fast lite mer humant, tack! //Carolus Redigerad 4 november, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jo, det är ju en annan kultur. Precis lika naturligt som att vi käkar nöttkött eller kyckling. Man ska ju inte börja göra ingrepp på kulturen. Men man bör däremot göra något åt sättet man behandlar djuren på. Om dom vill käka hundar, visst det är okej. Men inte fan ska man misshandla dom till döds. Nae, riktigt så ofta äter de inte hundar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jo, det är ju en annan kultur. Precis lika naturligt som att vi käkar nöttkött eller kyckling. Man ska ju inte börja göra ingrepp på kulturen. Men man bör däremot göra något åt sättet man behandlar djuren på. Om dom vill käka hundar, visst det är okej. Men inte fan ska man misshandla dom till döds. Håller med till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 lite curry och senap sen jävla smakar dom som kyckling =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Om ni blir så här upprörda över att gatuhundar slås ihjäl i Kina så har ni inte sett mycket. Det finns så många fler orättvisor i världen, och runtströvande djur dödas i alla länder där de finns. Om hundarna inte blivit avverkade så hade ni klagat på rabiessmittan som alla feta västerlänningar skulle fått efter att ha varit där nere och glott på fotboll. Problemet ligger i att hundarna överhuvudtaget fått chans att sprida sig så här mycket i landet, och att låta alla dessa tusentals hundar somna in på en klinisk veterinärmottagning skulle kosta mer än hela OS-evenemanget. Visst låter det som en bra idé att låta hundarna gå lösa och bita ihjäl barn... Go, Greenpeace! EB Redigerad 18 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Om ni blir så här upprörda över att gatuhundar slås ihjäl i Kina så har ni inte sett mycket. Det finns så många fler orättvisor i världen, och runtströvande djur dödas i alla länder där de finns. Om hundarna inte blivit avverkade så hade ni klagat på rabiessmittan som alla feta västerlänningar skulle fått efter att ha varit där nere och glott på fotboll. Problemet ligger i att hundarna överhuvudtaget fått chans att sprida sig så här mycket i landet, och att låta alla dessa tusentalshundar somna in på en klinisk veterinärmottagning skulle kosta mer än hela OS_evenemanget. Visst låter det som en bra idé att låta hundarna gå lösa och bita ihjäl barn... Go, Greenpeace! EB Där har du verkligen fel! Jag skulle verkligen inte klaga på rabiessmittan, jag skiter väl i Kina's befolkning. Men det dom gör nu, är rent djurplågeri. Hur kan du anse att det är rätt det dom gör? Kina passar fan inte till att hålla ett OS, de vet fan inte ens hur de ska hantera kringströvande hundar. @Arvid: I vissa fall. Vet du hur grymma(inte på ett bra sätt...) vissa människor kan vara? Om du inte har upplevt det själv, har du inte en aning om hur det är. Jag har upplevt sånt. Redigerad 18 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Cortez: Du tycker alltså att ett hundliv är värt mer än ett människoliv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Där har du verkligen fel! Jag skulle verkligen inte klaga på rabiessmittan, jag skiter väl i Kina's befolkning. Men det dom gör nu, är rent djurplågeri. Hur kan du anse att det är rätt det dom gör? Kina passar fan inte till att hålla ett OS, de vet fan inte ens hur de ska hantera kringströvande hundar. @Arvid: I vissa fall. Vet du hur grymma(inte på ett bra sätt...) vissa människor kan vara? Om du inte har upplevt det själv, har du inte en aning om hur det är. Jag har upplevt sånt. det är ju inte kineserna som åker på semester i kina och tittar på os. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Cortez: Du tycker alltså att ett hundliv är värt mer än ett människoliv? vad är detta för rasism mot djur? alla liv är värda lika mycket, en myra är också ett liv precis som vi människor. alla har rätt att leva, ingen ska behöva dö för att nån annan tycker dens liv inte är lika mycket värt. jag ser iallafall alla djur och människor lika mycket värda. trots att jag slår ihjäl mygg och dödar myror när jag går på den eller liknande så är de fortfarande lika mycket värda. synd att vissa tycker som du Arvid (om du nu tycker tvärtom som jag gör ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad är detta för rasism mot djur? alla liv är värda lika mycket, en myra är också ett liv precis som vi människor. alla har rätt att leva, ingen ska behöva dö för att nån annan tycker dens liv inte är lika mycket värt. jag ser iallafall alla djur och människor lika mycket värda. trots att jag slår ihjäl mygg och dödar myror när jag går på den eller liknande så är de fortfarande lika mycket värda. synd att vissa tycker som du Arvid (om du nu tycker tvärtom som jag gör ) Jag förstår hur du tänker, men jag skulle blint utan att tänka, prioritera ett människoliv framför ett djurliv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 [Rasism] JÄVLA CHIP CHOPARE GÅ OCH ÄT NUDLAR FITT UNGAR [/Rasism] skiter i jag ska gå och döda kineser om OS kommer till svergie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Cortez: Du tycker alltså att ett hundliv är värt mer än ett människoliv? Allt liv är lika värt beror mest på hur snäll/elak man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Bort med kineserna. De har ingen rätt att döda oskyldiga djur. Vi får väl hoppas USA går på de idioterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Lyssna på er själva! Ni är värsta formen av hippies! Värderar rabiessmittade hundar högre än människor. Jag tror knappast att hela det kinesiska folket springer runt och dödar hundar. Ni uttalar er mycket rasistiskt och motbjudande och tar också upp att det är ett kommunistland... Om sjuka hönor sprang omkring på Stockholms gator, då hade du gärna kelat med dem och sedan dött en painful death utav bara helvete? Sluta med era sjuka värderingar! Imbecilla människor! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Lyssna på er själva! Ni är värsta formen av hippies! Värderar rabiessmittade hundar högre än människor. Jag tror knappast att hela det kinesiska folket springer runt och dödar hundar. Ni uttalar er mycket rasistiskt och motbjudande och tar också upp att det är ett kommunistland... Om sjuka hönor sprang omkring på Stockholms gator, då hade du gärna kelat med dem och sedan dött en painful death utav bara helvete? Sluta med era sjuka värderingar! Imbecilla människor! EB Får jag bara fråga dig en sak... Tror du på allvar att alla hundar som är lösa i Kina har rabies? Djurhatare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts