Jump to content

Hundar massmördas

xPisc
 Share

Recommended Posts

Ungefär 40 000st herrelösa hundar sägs ha blivit dödade och fler kommer det att bli.

NYHETER-01s16-dodar-99_288600_0.jpg

Hund blir slagen till döds

Saxat från aftonbladet:

Manar till bojkott

Per-Anders Svärd], ordförande för Djurens rätt i Sverige, blir upprörd:

- Det var samma sak i Grekland, men där förgiftades djuren. Då uppmanade vi till bojkott, det gör vi nu också.

Detta är ju hemskt, även om dom är herrelösa ska dom ju inte bli slagna till döds på detta sätte! :D

Läs hela artikeln: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,555274,00.html

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så går det om man litar på kommunister säger jag bara!

Tror att man till och med äter hundar i Kina!

Ni som åker dit för att se på OS bör alltså hålla er the f**k away från kött, om ni inte vill att er hund ska hämnas på er då ni kommer hem...

Sant, hundar är en av de speciella kinesiska maträtterna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som åker dit för att se på OS bör alltså hålla er the f**k away från kött, om ni inte vill att er hund ska hämnas på er då ni kommer hem...

Så huden blir sur på en för man ätit kött?

detta är sjuk..men man ska väll inte dömma alla KIneser bara för ett fåtal dödar hundar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så huden blir sur på en för man ätit kött?

detta är sjuk..men man ska väll inte dömma alla KIneser bara för ett fåtal dödar hundar.

Rätt ferkuz, men man ska kunna dömma kinesledaren som stöttar detta.

Välkommen till kommunist kina excl.gif Visst grekland förgiftade sina men e inte det mycket bättre? Det är så man avlivar djur hos ne vetrinär.

Då avlivar vi dom för att dom är sjuka kanske? DOm kämpar ju inte direkt emot...

Dessa hundarna springer ju för sitt liv och blir brutalt ihjälslagna mitt på gatorna i Kina!

Tom du med din snevridna politiska syn (enligt mig) borde förstå det... Eller du kanske skulle vilja vara med och döda dom?

Edit: solklart att man inte åker till OS i kina iallafall...

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dummmmmmmmmmmmm du e, vi skrev iprincip samma sak.

I kina blir dom torterade men tänkt på att hundar bara är en bråkdel av alla som blir mördade där.. Dom avrättar människor offentligt. DET ÄR EN ANLEDNING TILL ATT INTE ÅKA DITT!

Okej vi säger så här, vad är mest humant? en giftspruta som dom inte lider eller stå och blir i hjäl stampade?

//Carolus

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försvarar verkligen inte det oerhört grymma sättet de avrättar hundarna på men vad skulle ni göra om det kryllade av rabiessmittade herrelösa hundar som bara var till besvär där ni bodde? Alla förstår väl att de inte har resurser för att ta hand om 10000-tals lösdrivande hundar så avlivning är ju dessvärre det enda alternativet, fast de gör det på ett helt oacceptabelt sätt. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vi äter kor i sverige. Och kyckling. Och en hel del annat också. Tycker dock att kineserna kunde göra något åt hundarna, men inte slå ihjäl dem. Möjligtvis för att äta dem, men inte för att.... bli av med dem. >_< Arvid: sant det du säger, inte fan kan man låta tiotusentals herrelösa hundra springa omkring, men inte fan ska man ha ihjäl dem på ett sådant brutalt sätt. Hade inte varit lika brutalt att äta upp dem också, då hade de ju iallafall varit till någon nytta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till kommunist kina :o Visst grekland förgiftade sina men e inte det mycket bättre? Det är så man avlivar djur hos ne vetrinär.

//Carolus

Man avlivar inte djur med en blandning av råttgift och flera andra kemikalier som ger inre blödningar så det tar upp till 3 dagar för djuret att dö. Trodde du det eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor