ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Vet någon hur man kan avinstallerar goldpatch till soldier of fortune 2?? Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vet nån hur man avinstallerar en patch? har velat veta det hela tiden! i det här fallet hur avinstallerar man gold patch till sof2? Installera om Sof2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Installera om Sof2 ? Jag har gjort det, men när jag ska spela så står det ändå gold edition. :'( Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men då är det väl ingen patch utan spelet som är gold edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) men då är det väl ingen patch utan spelet som är gold edition Nej, för jag tankade gold patch till spelet.(innan det så var det "orginal" Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Ot, vet någon vart man ska lägga "map-pack" när man tankat det? Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ta bort mappen när du har avinstallerat så inga av de gamla filerna är med i den nya installationen. Det kan också vara nåt skit som ligger kvar i registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Ta bort mappen när du har avinstallerat så inga av de gamla filerna är med i den nya installationen. Det kan också vara nåt skit som ligger kvar i registret. Tack, Fungerar när jag tog bort mappen. Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Verkar vara en del som lirar sof2 cXe2win :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 men är det bättre utan gold patchen eller med? när man har den så är det ju mer maps men om jag inte har den så kommer jag in på typ fler servrar! så det kanske är bättre utan gold patch eller vad tycker ni? om den inte är bra finns det nån bra patch till sof2 då? eller är det bäst som det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag kör med gold patch och det funkar fin fint.. men nu har du väll auto download igång skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men nu har ja installerat 1.01 patchen men då blir det bara en server! typ happy ctf in japan eller nått sånt! och jag har på internet! varför funkar det inte? assså så att de blir fler servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men nu har ja installerat 1.01 patchen men då blir det bara en server! typ happy ctf in japan eller nått sånt! och jag har på internet! varför funkar det inte? assså så att de blir fler servrar? efter som 1,01 patchen är skit gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) efter som 1,01 patchen är skit gammal aha oj! då får ja använda gold patch! men ska ja inte tillåta att ladda ner saker då eller? asså på spelet? Redigerad 2 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jodå..men det har inte jag..lr jo om du ska ha ner osp och ext typ.. det är väll dom moddarna som används på nästan varje server.. fast om du sätter igång autodownload.. kan jag försäkra dig att du får en massa skit med.. t.ex olika ljud..fula skins och sånt.. Här finns osp annars finns sakerna på Clanbase fast då får du leta lite.. Lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) jodå..men det har inte jag..lr jo om du ska ha ner osp och ext typ.. det är väll dom moddarna som används på nästan varje server.. fast om du sätter igång autodownload.. kan jag försäkra dig att du får en massa skit med.. t.ex olika ljud..fula skins och sånt.. Här finns osp annars finns sakerna på Clanbase fast då får du leta lite.. Lycka till =) måste jag ha dom för att komma in eller? asså med gold patch så kommer jag inte in på nån server(asså jag har installerat om nu) måste man ha osp för att komma in eller för ja har typ kommit in på en i typ 1sec sen poff borta! så måste man ha osp eller? tack på förhand och sry att jag e seg! och sen hur ska man installera osp om man laddar ner den?? Redigerad 2 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 (redigerad) har laddat ner den nu! men det är bara det att jag inte vet var man ska lägga den asså typ i C:\sof2/ eller nått någon som vet? och sen vilken fil? det finns: configs,data,docs,vm,osp-clientside-0,osp.ico,pub_server_sam.. Redigerad 2 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 ja blir bara disconectad(stavning?) hela tiden av olika saker! de verkar som ja får leva ett liv utan gold patch och bara typ 5maps :'( finns det inget sätt att ladda ner maps? för om man ska ladda ner måste man ha nått senar än 1.00 och då blir det ju fel för mig! aja tack så mkt för hjälpen ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts