C-J Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ja undrar om dt e nån som vet om dt finns nån demo och isåfall vart kan man köpa den. tacksam fför svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Nej dte finns inget demo och det kommer troligtvis inget heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har en ny fråga som är onödig att starta en ny topic till: Är det värt att köpa ett ps2 för att kunna spela SA eller ska man vänta tills dt kommer på dator? Ja har ps2 hos min farsa men jag får inte köpa d (hahahaha) däfrör vill jag köpa d till mitt rum hos min morsa aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 en felvideo finns på http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html och den övesrta causing chaos bilen kör igenom en tjej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts