dave Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 nån mer än mig som inte har fåt sitt spel från spelbutiken än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Samma här!!! Gjorde en användare här bara för att svara på den här posten. Idag kom det ett tjockt paket med posten iaf... Ungefär spelstorlek men det var f*n syrrans LÄLUSEN!!! Btw. Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Var det inte samma sak med spelbutiken när Vice kom ut? Varför bokade ni inte på cdon.com eller eb games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag antog att spelbutiken skulle vara lika bra som alla andra.... Tänkte beställa från cdon men jag råkade upptäcka att SA kostade 499:- på spelbutiken (exkl. frakt) och eftersom jag beställde för mig och en kompis blev det billigt. Det var det inte värt iaf!! Aldrig mer spelbutiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Varför åker ni inte till en spelbutik istället då får ni ju det direkt när det kommer.......jag köpte mitt på elgiganten 399:- riktigt billigt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) 399:-!!! Var det något specialerbjudande eller? *edit* Några polare fick det i fredags. De använde discshop :'( Redigerad 1 november, 2004 av San Andreassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag beställde också därifrån. Mitt har inte heller kommit. Blev så jävla besviken när det inte kom någon avi idag heller :'( Undrar hur man kan få reda på kollinummret från dom, jag skickade nyss et mail och frågade om det. Om man har det kan man hämta ut paketet utan avi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 399:-!!! Var det något specialerbjudande eller? *edit* Några polare fick det i fredags. De använde discshop :'( Jag köpte det den 29 oktober när det kom ut såg inte om det var något specialerbjudande, men det kanske det var, blev glad att det var så billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag beställde också därifrån. Mitt har inte heller kommit. Blev så jävla besviken när det inte kom någon avi idag heller :'( Undrar hur man kan få reda på kollinummret från dom, jag skickade nyss et mail och frågade om det. Om man har det kan man hämta ut paketet utan avi. Ring till ditt lokala postkontor och kolla om paketet har kommit nu för jag tror dom får paket under hela dan, ditt kanske inte han med när posten körde ut din post... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ok jag ska testa och ringa till den jävla tobaksaffären där jag hämtar min post, hoppas bara inte dom behöver kollinummer. Har frågat efter det i mail till butiken men inte fått något svar, dom kanske är oroliga att jag ska komma på dom med att vara slöa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Undrar hur många siffror det här kollinumret har, eftersom jag borde ju ha fått reda på det i bekräftelsemailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Ring till ditt lokala postkontor och kolla om paketet har kommit nu för jag tror dom får paket under hela dan, ditt kanske inte han med när posten körde ut din post... Eller så är spelbutiken bara sämst och har inte skickat paketet! (:!!! Hur kan de vara så genomruttna när en massa andra företag klara att skicka ut till på fredag?!? Jag kollar ICA om my precious ligger där och väntar i charken *edit* "Hej, Nedan följer en kopia av din order som skickats till oss, Om din beställning görs en vardag före kl 16.00, skickas den samma dag, annars skickas den om 1-2 vardagar (om en beställning görs på en fredag, skickas den först nästa måndag. Det händer ibland att Posten missar att skicka ut meddelande till dig om att din beställning har kommit till ditt lokala postkontor, varpå den återsändes till oss och leder då till onödiga kostnader för din del. Om du inom de närmaste dagarna inte erhållit en avi från posten angående din beställning, var vänlig kontakta oss omgående. Du kommer att få ett mer detaljerat svar från oss när vi behandlar din beställning. Efter att din beställning skickas, ligger den på posten i 10 dagar." Men om det är samma för fler än mig borde det vara lugnt Redigerad 1 november, 2004 av San Andreassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hallå så här är det jag har inte fått nån jä**a Avi idag o ringde men det tog en timme innan dem svarar men mejlen är omöjlig för jag skicka ett mejl för tre månader sen men dem har aldrig svarat. Alla som beställde innan den 23:e september fick i fredags. resten idag eller imon o jag har längtat hela helgen o ingen avi idag heller fan jäv*a skit!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det dom skicka som autosvar såg likadant ut för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hallå så här är det jag har inte fått nån jä**a Avi idag o ringde men det tog en timme innan dem svarar men mejlen är omöjlig för jag skicka ett mejl för tre månader sen men dem har aldrig svarat. Alla som beställde innan den 23:e september fick i fredags. resten idag eller imon o jag har längtat hela helgen o ingen avi idag heller fan jäv*a skit!!!!!!!!! Men förbannade skitbutik!! ALDRIG MER SPELBUTIKEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 du san andreassen jag fick veta att om man inte fick det i dag så skulle man få det imoron ingen skulle bli utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 399:-!!! Var det något specialerbjudande eller? *edit* Några polare fick det i fredags. De använde discshop :'( Jag använde också discshop och fick det i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag bor i hälleforsnäs san andreassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 fu**ing spelbutiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fanns ju för 499 på www.spelia.se också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ringde dom också nyss, dom sa att jag förmodligen skulle få det imorgon, men att jag skulle ringa ett annat nummer för att få tag på kollinummret, men där svara dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts