B3nny Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 När De Kommer På Pc SÅ Kommer De Äga Allt Så Ni Vet De Blir Mycket Bättre Grafick o Allt Hoppas De Kommer Snart Vem Tycker De Bäst På Data ¬ Vem Tycker de e Bättre På Ps2 ¬ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Grattis du har nu skrivit det tiotusendeförsta helt onödiga posten Dessutom har nog det här tagits upp för ofta, varför ska det ens vara någon motsättning om PS2:ans vara el icke vara.. Försök göra en playstation emulator på din sketna burk och du kommer få ett stadigt besök av din lokala brandkår... Jag kör ps2:an för att marknaden är som den är när det gäller GTA serien och annars för att dom bästa titlarna på marknaden (japanska spel) inte dyker upp på någon annan platform.. fast mest för att jag hatar microsoft, fast köp ett xbox, då förlorar microsoft stora pengar xboxen är nämligen så subventionerad att dom inte tjänar på själva enheten.. Men visst jag längtar efter pc versionen redan nu... men ps2 versionen funkar bra den också under tiden.. Dessutom hur ska någon bedömma hur bra det är på pc när det inte finns? ska vi spekulera? Det är så många nya kontroller och liknande att det blir svårt att avgöra. P.s har du ens vidrört ett playstation i dit liv? P.s 2 en sak till, det heter dator enligt Warmedal, se till att ändra annars får du stryk ^^ Redigerad 1 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Vissa spel gör sig bättre på konsol, sitta och mysa i soffan framför tv:n med handkontrollen... Personligen tycker jag inte att de tre senare GTA spelen gör sig bra på dator, visst det är klarare grafik, men grattis det är allt... Redigerad 1 november, 2004 av ThePoka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 asså kan ingen fatta de ÄR BÄTTRE känsla på PS2 !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts