Add3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Kan man ta sig in på flygplatesen i Los Santos? Isåfall finns det nått flygplan där inne? Redigerad 1 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Japp, jag lyckades få tag i ett plan, men det var abra en gammal skruttig liten skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag kom in fast jag kunde inte svänga planet på marken!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag kom in fast jag kunde inte svänga planet på marken!! :'( man svänger på marken me L2 och R2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man svänger på marken me L2 och R2.. Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Japp, jag lyckades få tag i ett plan, men det var abra en gammal skruttig liten skit. Planet du hittade är väl en gammal Cessna, men det finns även ett jet-plan, liknar väldigt mkt en Learjet (Affärsplan för dom som inte vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det finns en Dodo och en Shamal ( Ett mini-jet som inte är så mini ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur tar man sig in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teamturbo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hur tar man sig in då? ställer bara en bil eller något jämte muren och sen klättrar över.. så enkelt är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Annars kan man cykla med BMXen och hoppa (med L1)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts