robb__an Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag började ta över områden i los santos, men sen gjorde jag uppdrag och kom till san fierro. och nu kan jag inte ta över nått längre. kommer jag aldrig kunna ta över dem områdena jag inte tog? för jag tog inte alls många. tyckte att uppdragen var viktigare. ångrar mig nu . vill ju ha alla territorium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 du förlorar dom ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Varför förlorar man territoriumen när man har tatt över dem? Ifall jag tar över alla territorium och sen gör sista uppdraget för att komma till San Fierro (förlorar jag alla Territorium då? Redigerad 1 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ninja_GTA Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Varför förlorar man territoriumen när man har tatt över dem? Ifall jag tar över alla territorium och sen gör sista uppdraget för att komma till San Fierro (förlorar jag alla Territorium då? Ja det gör du men territoriumen är för att käna pengar det är därför man tjänaränar nått på dom!!! jag menar förstås tjäna!! Redigerad 1 november, 2004 av Ninja_GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vad är det då för mening med att ta över hoods om man ändå förlorar dem... Asså ifall jag tar över exakt alla HOODS så finns inte det gänget kvar som hade alla de hoods som jag tog över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag har tagit över alla hoods men stora pengar tjänar man inte..högst $ 3,100 och gjorde sista uppdraget i Los Santos, hamnade i san fierro och tappade alla jävla hoods som jag har lagt ner fan otroliga många timmar på att ta kontroll över dom. Snacka om man e grinig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man kommer behöva ta över dom senare i spelet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man kommer behöva ta över dom senare i spelet så Menar du att man kommer att ha gängkrig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 om man ska klara 100% i spelet så borde ju man även ha alla områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts