Visual_Kei Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur många är det man ska fota på det uppdraget i Angel Pine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har för mig att det var 4 eller 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tack. det vaverkligen bussigt, ingen annan svarar på min frågor! Vet du om det finns nåt multiplayer ställe i San Fierro!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det finns det säkert, har inte orkat söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ajaa, men känner du till nått annat ställe!? tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vet du om det finns nåt multiplayer ställe i San Fierro!? Det finns ett. Jag hittade det av en slump, innanför några vita murar, ganska nära Woozies place. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Eller jo nu kom jag på, vid en pub kan man spela biljard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du ska först fota de rakt fram, sen är det två till till höger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tack. men i villken stads del ligger Whoosies place!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det ligger i San Fierro om jag inte missminner mig.. Hmm har inte kartan här, men ungefär i den nordvästra delen av stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Får man reda på senare i spelet vart whoosies place ligger!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Klart man gör, han är ju uppdragsgivare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Du ska först fota de rakt fram, sen är det två till till höger.. på vad? när man står uppe på berget?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 på vad? när man står uppe på berget?.. Man ska stå på ett tak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts