Jump to content

Problem med att gilla SA

JDeluxe
 Share

Recommended Posts

Jag fattar inte detta! Spelet har höjts till hyarna av recensenter, men jag tycker inte att jag får in den där speciella känslan när man spelar, fick den i gta 3 och vice city!

Jag älskade vice city och spelet passade precis mig men..San Andreas, det är..jag får som sagt inte in den där goa känslan av att spela det!

Jag har kommit till uppdraget där man ska gå på ocg`s fest! Blir det bättre?

Jag tror att det gäller med det nya siktet och den kassa grafiken som har det hela att göra!

Snälla hjälp mig att älska min favoritserie Grand Theft Auto igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte detta! Spelet har höjts till hyarna av recensenter, men jag tycker inte att jag får in den där speciella känslan när man spelar, fick den i gta 3 och vice city!

Jag älskade vice city och spelet passade precis mig men..San Andreas, det är..jag får som sagt inte in den där goa känslan av att spela det!

Jag har kommit till uppdraget där man ska gå på ocg`s fest! Blir det bättre?

Jag tror att det gäller med det nya siktet och den kassa grafiken som har det hela att göra!

Snälla hjälp mig att älska min favoritserie Grand Theft Auto igen!!!

Kass grafik?

grafiken är ju superbra! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, alltså jag hade nog för höga förväntningar på grafiken, jo så måste det vara!

Att granarna ploppar upp 10 meter framför en!

Ahh svårt, jag vill verkligen gilla detta spel men.. har väntat i 1.5 år på det..åhh jag blilr galen!

Kan det vara stilden tro?

Ras skiftet? Jag är ingen rasist, men kan det ha d me det hela att göra?

Skriv lite mer om några händelser som har hänt er så att mitt hjärta för gta spelen vaknar igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice City hade stilen men jag tycker att det inte var speciellt kul på fot. Alldelless(?) för hoppigt eller vad man ska säga. I SA är det ordentligt även om siktet kan kärva om man blir skjuten bakifrån men så är det i alla skjutspel i 3D.

Annars så tycker jag att det här är det roligaste spelet jag spelet någonsin.

Snudde på perfektion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag förstår inte ens hur man kan klaga på förmodligen världens hittils bäst gjorda spel. Det har allt, du kan lira det i 4år i sträck och fortfarande förmodligen hitta nya grejor, så många uppdrag har jag aldrig varit med om, storyn har verkligen förbättrats, så många olika miljöer och interaktivitet... men jag håller med jag e svensson o gillar igentligen inte den här getto stilen och saknar gamla tommy boy.. men sånt får man leva med :D jag tänker inte ens på d när man väl gör uppdrag osv.. känslan som jag haft när jag spelat trean och vc består, den är evig :D

p.s jag har inte ens lämnat los santos än :P

Redigerad av lalilelulo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor