JDeluxe Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fattar inte detta! Spelet har höjts till hyarna av recensenter, men jag tycker inte att jag får in den där speciella känslan när man spelar, fick den i gta 3 och vice city! Jag älskade vice city och spelet passade precis mig men..San Andreas, det är..jag får som sagt inte in den där goa känslan av att spela det! Jag har kommit till uppdraget där man ska gå på ocg`s fest! Blir det bättre? Jag tror att det gäller med det nya siktet och den kassa grafiken som har det hela att göra! Snälla hjälp mig att älska min favoritserie Grand Theft Auto igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gillar man inte Hiphop å dess humor kan det bli svårt att gilla det.. men du kanske gillar det så.. I know I do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fattar inte detta! Spelet har höjts till hyarna av recensenter, men jag tycker inte att jag får in den där speciella känslan när man spelar, fick den i gta 3 och vice city! Jag älskade vice city och spelet passade precis mig men..San Andreas, det är..jag får som sagt inte in den där goa känslan av att spela det! Jag har kommit till uppdraget där man ska gå på ocg`s fest! Blir det bättre? Jag tror att det gäller med det nya siktet och den kassa grafiken som har det hela att göra! Snälla hjälp mig att älska min favoritserie Grand Theft Auto igen!!! Kass grafik? grafiken är ju superbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tycker det verkligen känns som Boys in the hood. Drive-bys hela tiden. Okej lite synd att man inte är med sin bror hela tiden och ryder och company... Men det är försent att klaga nu.. Man skulle ha vart med och kört Betatestet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 håller inte med er.. tycker san andreas är minst 10 ggr så mkt bättre än vice city.. mycket större och mer variation.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag förstår inte riktigt hur du inte har infunnit känslan i detta underbara spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nookie Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vadå finns det något som är bättre men dom gamla gta spelen.....efter att ha spelat gta:sa går det ju inte att spela dom gamla längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jo, alltså jag hade nog för höga förväntningar på grafiken, jo så måste det vara! Att granarna ploppar upp 10 meter framför en! Ahh svårt, jag vill verkligen gilla detta spel men.. har väntat i 1.5 år på det..åhh jag blilr galen! Kan det vara stilden tro? Ras skiftet? Jag är ingen rasist, men kan det ha d me det hela att göra? Skriv lite mer om några händelser som har hänt er så att mitt hjärta för gta spelen vaknar igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag blev kär när jag kom ut på landet och förstod hur varierande detta spelet egentligen är...och laddningtiderna är värda att hoppa i taket för också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 asså, ja ogillade de oxå i början, men vafan efter ett tag så är det ju skitskönt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 lite samma här också, GTA: VC känslan finns inte kvar riktigt. SA är fortfarande ruggigt bra, men jag känner att det fattas något. Det enda jag egentligen kommer på är att skillnaden mellan mörkt och ljus i grafiken gör det svårare att spela än tidigare spel.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Vice City hade stilen men jag tycker att det inte var speciellt kul på fot. Alldelless(?) för hoppigt eller vad man ska säga. I SA är det ordentligt även om siktet kan kärva om man blir skjuten bakifrån men så är det i alla skjutspel i 3D. Annars så tycker jag att det här är det roligaste spelet jag spelet någonsin. Snudde på perfektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Grafiken är ju så typisk GTA. Lite kladdig sådär, men det ska den vara annars är det True crime eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) jag förstår inte ens hur man kan klaga på förmodligen världens hittils bäst gjorda spel. Det har allt, du kan lira det i 4år i sträck och fortfarande förmodligen hitta nya grejor, så många uppdrag har jag aldrig varit med om, storyn har verkligen förbättrats, så många olika miljöer och interaktivitet... men jag håller med jag e svensson o gillar igentligen inte den här getto stilen och saknar gamla tommy boy.. men sånt får man leva med jag tänker inte ens på d när man väl gör uppdrag osv.. känslan som jag haft när jag spelat trean och vc består, den är evig p.s jag har inte ens lämnat los santos än Redigerad 1 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Håller med om att grafiken är jävligt kass men jag tycker ändå de är en skoen känsla i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hoppas det inte smittas.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det ENDA jag INTE gillar är att det laggar ibland...det är antagligen eftersom att jag har en 30004..har någon annan det och anser att det INTE laggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts