zell1n Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag klarade nyss uppdraget House Party för OG Leo när jag märkte något konstigt. Uppdraget innan för OG skulle man klippa sig och köpa nya kläder. Sedan ringde killen och sa att jag skulle komma till Grove Street för att festa. Uppdraget innan blev alltså inte avklarat så House Party uppdraget var inte en del av det uppdraget, vilket jag trott. Ska det vara så här eller är det något jag missat? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 klippa sig å köpa kläder e inget man behöver göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 OKej... men problemet kvarstår fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 73 stycken som kollat inlägget... kanske nån som kan svara istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 nja, orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts