mulla Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vad är skillnaden mellan dessa två har båda nätverks adapter och hur mycket är skillnaderna i priset snälla hjälp vet att jag är i fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har ps2 50004 versionen men behöver jag den här? http://www.siba.se/Product/Product.aspx?Id...b6r+Playstation och går det inte att ansluta till internet med kabelmodem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har nog den första versionen av ps2 köpte den när den kom ut köpte ethernet nätverksadapter o de funkade bra och passade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) jag har model 30004 och serienumret e 0650856 nån som har äldre och gta sa?? Redigerad 31 oktober, 2004 av Silversurfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känner starkt att köpa den lilla PS2... Dock känner jag inte för att slänga ut så mycket för konsolen Men va heter den nya igentligen? Det är ju såhär: PlayStation PS One PlayStation 2 Va ska denna nya heta då... PS two eller? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp, så heter den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gamer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Känner starkt att köpa den lilla PS2... Dock känner jag inte för att slänga ut så mycket för konsolen Men va heter den nya igentligen? Det är ju såhär: PlayStation PS One PlayStation 2 Va ska denna nya heta då... PS two eller? hehe Det är exakt så den ska heta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag har ps2 50004 versionen men behöver jag den här? http://www.siba.se/Product/Product.aspx?Id...b6r+Playstation och går det inte att ansluta till internet med kabelmodem? du måste ha bredbands kabel för att spela på internät! den nya ps2 den lilla har inbyggt nätverk så man slipper köpa men den vanliga måste du köpa nätverksadder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Filleboy Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har iaf den nya lilla jag... den funkar alldeles utmärkt med GTA:SA hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Har iaf den nya lilla jag... den funkar alldeles utmärkt med GTA:SA hehe Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Har iaf den nya lilla jag... den funkar alldeles utmärkt med GTA:SA hehe den lille e så JÄVLA snygg!!! MÅSTE ha!! den ska vara rätt tyst me har jag hört! e den det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 den lille e så JÄVLA snygg!!! MÅSTE ha!! den ska vara rätt tyst me har jag hört! e den det? lasersläden låter rätt rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vilka spel går att lira på nätet med ? och hur gör man ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 lasersläden låter rätt rejält Vad menar du med det? Enda felet med den nya är ju luckan man öppnar, mycke härligare med cd-romen som åker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den stora ps2:an måste vara mer kraftful? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den stora ps2:an måste vara mer kraftful? Eller? nop ingen skillnad på prestandan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 tja, man tycker ju det.. men det är samma gamla hoe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Öh... fel avdelning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Asså det är ju inga större skillnader mer än nätverksadaptorn och storleken. Har den nya lilla och jag fick jämföra den med den gamla... OHH big difference den är är så himla liten man kan bära med sig den utan några som helst problem till semester t.ex. Juste den nya heter PS2 Two Diezl Hmm ska se om jag kan lägga upp några bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vad menar du med det? Enda felet med den nya är ju luckan man öppnar, mycke härligare med cd-romen som åker ut. när släden med lasern på åker fram och tillbaks för att läsa av skivan låter det rätt ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts