Macke92 Skrivet 26 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2002 JAG È NYBÖRJARE PÅ GTA3 SÅ ATT LITE FUSK SKULLE SITTA FINT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Det finns fuska till både PC och Ps2 på denna sida trycker på Gta3 linen sen på fusk på höger sida.......tycker du sak vänta lite innan du börja fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Ett Tips Klara Spelet Först Sen kan du fuska och du kan gärna anväda dig av hints på sidor men tro mig man tröttnar snabbt på ett spel om man fuskar :: :: :: :: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 precis.......du kna ju prova att spela lite vanligt först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Varva spelet vanligt först det e ju bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Varva spelet vanligt först det e ju bäst!! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Va?? min avatar e`grym hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 skit cool..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 1 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Men jag vill ha mer änn dom som finns på den här sidan!!! Dessotum tycker jag att det inte var lika roligt utan fusk!! det var tråkigare!! och du FerkurZ! du kan ju lära dig att stava innan du börjar fuska hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 hittade bara 2 stav fel..om man inte är extremt dum borde mna fatta vad det står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 och varför på står du att ja ghar fuskat?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Jag gillar inte att fuska. Bara dom här roliga fusken kan vara kul men inte nagra vapen fusk eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Jag gillar inte att fuska. Bara dom här roliga fusken kan vara kul men inte nagra vapen fusk eller nåt håller med dig på priken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 4 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2002 Ja just det roliga fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2002 Om man har köpt GTA3 så tycker jag inte man ska fuska (egentligen så fuskar man inte alls) varför ska man fuska till ett så bra spel!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Om man har köpt GTA3 så tycker jag inte man ska fuska (egentligen så fuskar man inte alls) varför ska man fuska till ett så bra spel!!!!!! du vet vissa e lite...hum...ja......hehe......har lite svårt men sånna här spela vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 hä,köpa, vem har sagt nånot om köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 hä,köpa, vem har sagt nånot om köpa??? "bättre quality fan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Onödigt att fuska spelet är ändå inte så jätte svårt , man borde nog klara av det på några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Onödigt att fuska spelet är ändå inte så jätte svårt , man borde nog klara av det på några månader Bra att du kommer så långt efter... Last post: Posted on Jul 30 2002, 09:45 Men men, Välkommen till forumet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts