GTaJäGaReN Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 höhö, stackars mig då. (:!!! själv sprang jag runt i bara kallingarna nej, jag har inte gta:sa.. spelade hos grannen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 i ordboken stod det: skrämmande... men vad är den mätaren fö nått(den på L1) wait a minute... skrämmande? menar du att det är hur feg/rädd man själv är (för sex) HAHAHAHAHAHAHA! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Eh det var tyligen kåtaktigt att springa runt i boxerkallingar bara. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hahahhahah ska man runka för att göra den högre fan va pervo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 sex appeal mätare är väl hur tillfredsställd cj är? men en annan förklaring jag hört är också hur "eftertraktad" han är av tjejer ju högre man har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det var någon som skrev att man skulle trycka upp och ner. Jag fattar inte (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Inte jag heller, antar att personen bara vill se hur många han kunde lura. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är som sagt, hur omtyckt han är hos damerna, hur sexig han är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts