Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom till uppdraget där man ska köra uppför berget för att ta foto på han och sen döda han, Ja det har jag gjort men detta är ju andra ön. Är alltså Los santos avklarad eller ? jag fattade inte det föränn jag såg berget men ändå vafan gör han ända där plötsligt jag hinner inte med i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja, det är avklarat. Men hur kunde du inte hänga med? Efter du gjorde det sista uppdraget så kom en film efter som förklarade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja men skulle man inte hamna i San fierro eller ? men det gör inget för landet är så ballt ändå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ja men skulle man inte hamna i San fierro eller ? men det gör inget för landet är så ballt ändå så. Det kommer, det kommer...mer att göra ute på landet först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jävla ryder och smoke när man är i wheetstone finns inte OGF nå mera stack till los santos och kolla men på mitt kvarter hängde the Ballas där iställlet för OGF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Undrar också över det där, att man inte kan ta över område något mer, det måste ju komma tillbaka senare. Hörde att de nämnde något om att Ballas tagit över på radio LS. Men gängkriget var ju kul och det måste ju komma tillbaka senare annars jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts