daKo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo tjena, är ny här och har ett par frågor om mitt PS2 och GTA: Sa! Jag undrar vad 30004 R är för modell? Sämre eller bättre än 30004 utan "R". Sen så undrar jag om det småhackar för er IBLAND när ni spelar GTA: Sa, att det hackar när ni ex gör uppdrag eller vadsomhelst. Tacksam för svar! /daKo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har 30004 tror ja, fick mitt ps2 julen 2000 iaf.. och nej de hackar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Konstigt, det hackar hos min kompis med. Exakt samma som hos mig, alltså det hackar lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har en 30004-modell fick den julafton 2002 men från början hackade gta:sa jorå men nu funkar inte minsta spel det enda som kommer fram är det där browser och system configuration vare sig man har en skiva i eller ej snälla jag behöver all hjälp jag kan få för att la detdet blir (bokstavligen) en miljon tack till den/dem som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har en 30004-modell fick den julafton 2002 men från början hackade gta:sa jorå men nu funkar inte minsta spel det enda som kommer fram är det där browser och system configuration vare sig man har en skiva i eller ej snälla jag behöver all hjälp jag kan få för att la detdet blir (bokstavligen) en miljon tack till den/dem som kan hjälpa mig Om du behöver hjälp med din fråga kan du göra en egen tråd, jag vill ha svar på mina frågor. Tycker att admins och mods ska ha koll på sånt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har en egen topic om det här men nästan INGEN svarar på mina frågor & allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hackar när det blir för mycker efekter för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vad har du för serienummer å model på dit PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 30004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ok... serienummer då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Mitt hackar ibland, plus en j*vligt irriterande sak. Skärmen blir svar och så står det nåt i stil med "Error Reading San Andreas-disc" i några sekunder sen är allt som vanligt igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ok... serienummer då?? serienumret har ingenting med modellen att göra, det enda det används för är för att identifiera PS2an, som tex att regga den @ sony.com eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hackar när det blir typ 5+ bialr osm krockar (e.g. små partiklar, rök osv.) och jag har nyaste ps2an så det är bara så att det blir lite mycket med alla saker samtidigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 köpte min ps2a idag, en 50004 hackar inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Hackar inte ett dugg.. Det ända är typ att den har lite svårt att läsa in allt, typ bilar och vägar och sånt, det kommer lite segt när man flyger med tex harriern.. men annars är det lugnt har inte kollat va det är för modell, men den är rätt gammal iaf.. Redigerad 1 november, 2004 av Ethereals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) Mr Gränd din lilla post hijacker men jag tror dit problem ligger i läsaren, alltså laser vad det nu heter.. Jag har för mig att dom kan trilskas och att man får köpa en ny, alltså lämna in den till en reparatör eller köpa delen själv och byta om du är flitig. Det är iaf vad jag tror, den startar ju trotsallt men den förstår inte att skivan är i? Hoppas det löser sig! Och nej får jag nog säga på om att det hackar. Det är klart att ps2:ans hårdvara är en aning förlegat men den fungerar ju bra fortfarande. Enda problemet är som tidigare nämnts, alltså när det tex krockar en massa bilar och ps2:an får jobba hårt. Redigerad 1 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag orkar inte kolla var jag har för modell min net adapter täcker över det nummret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag orkar inte kolla var jag har för modell min net adapter täcker över det nummret starta utan cd och tryck på trekant så kan du kolla..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Förresten spelar numret ingen roll. Det enda sättet att veta vilken version man verkligen har är att öppna ps2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daKo Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hackar när det blir typ 5+ bialr osm krockar (e.g. små partiklar, rök osv.) och jag har nyaste ps2an så det är bara så att det blir lite mycket med alla saker samtidigt =) Exakt så är det typ för mig. Vet nån vad 30004 R är för modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts