Jump to content

GTA: Sa

daKo
 Share

Recommended Posts

Jo tjena, är ny här och har ett par frågor om mitt PS2 och GTA: Sa!

Jag undrar vad 30004 R är för modell? Sämre eller bättre än 30004 utan "R".

Sen så undrar jag om det småhackar för er IBLAND när ni spelar GTA: Sa, att det hackar när ni ex gör uppdrag eller vadsomhelst.

Tacksam för svar!

/daKo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en 30004-modell fick den julafton 2002 men från början hackade gta:sa jorå men nu funkar inte minsta spel det enda som kommer fram är det där browser och system configuration vare sig man har en skiva i eller ej snälla jag behöver all hjälp jag kan få för att la detdet blir (bokstavligen) en miljon tack till den/dem som kan hjälpa mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en 30004-modell fick den julafton 2002 men från början hackade gta:sa jorå men nu funkar inte minsta spel det enda som kommer fram är det där browser och system configuration vare sig man har en skiva i eller ej snälla jag behöver all hjälp jag kan få för att la detdet blir (bokstavligen) en miljon tack till den/dem som kan hjälpa mig

Om du behöver hjälp med din fråga kan du göra en egen tråd, jag vill ha svar på mina frågor. Tycker att admins och mods ska ha koll på sånt här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hackar inte ett dugg.. Det ända är typ att den har lite svårt att läsa in allt, typ bilar och vägar och sånt, det kommer lite segt när man flyger med tex harriern.. men annars är det lugnt

har inte kollat va det är för modell, men den är rätt gammal iaf..

Redigerad av Ethereals
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Gränd din lilla post hijacker :unsure: men jag tror dit problem ligger i läsaren, alltså laser vad det nu heter.. Jag har för mig att dom kan trilskas och att man får köpa en ny, alltså lämna in den till en reparatör eller köpa delen själv och byta om du är flitig. Det är iaf vad jag tror, den startar ju trotsallt men den förstår inte att skivan är i? Hoppas det löser sig!

Och nej får jag nog säga på om att det hackar. Det är klart att ps2:ans hårdvara är en aning förlegat men den fungerar ju bra fortfarande. Enda problemet är som tidigare nämnts, alltså när det tex krockar en massa bilar och ps2:an får jobba hårt.

Redigerad av lalilelulo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor