Marquis Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 HUr sparar man i GTA1? Kanske en konstig fråga men, men... Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Ehh...Det går inte...Du kan bara pausa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 KAN MAN INTE SPARA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) KAN MAN INTE SPARA?! nej tyvärr men det finns ett knep som du med hjälp av kan klara en bana på ca 10 minuter. Kolla GTA-tipsen på min sajt. Edit: Det är inget fusk utan ett bara ett snabbare sätt att tjäna pengar på. Redigerad 24 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 ok, tach för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 ok, tach för tipset Jag tjänade ca 450 miljoner på 20 minuters arbete i San Andreas genom att ta till det där knepet. Fast man ska aldrig använda knepet när man ska klara en bana för första gången, man ska ju göra uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Är ni säker på att det inte går att spara? Jag har för mig att man trycker på F6 eller nåt för att spara!? Fast det var iofs länge sedan jag spelade GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag tror det fanns ett program som man skulle kunna spara i men jag fick det aldrig att fungera... om det nu var mening att det skulle fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag tror det fanns ett program som man skulle kunna spara i men jag fick det aldrig att fungera... om det nu var mening att det skulle fungera Jag har också hört talas om ett sådant program men jag har aldrig laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Är ni säker på att det inte går att spara? Jag har för mig att man trycker på F6 eller nåt för att spara!? Fast det var iofs länge sedan jag spelade GTA. Det är pause. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts