GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fattar inte detta det är ju massa tidningar som har ljugit om massa grejer ! Tex exempel så sa ju nåra att man ska kunna klättra på stegar, åka skateboard, tugga tuggummi, att man skulle kunna dyka i vattnet, och röka cigaretter o massa annat, jag kommer inte ihåg allt just nu jag har skitdåligt minne men jag tycker ändå det är dåligt av dem å ljuga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag fattar inte detta det är ju massa tidningar som har ljugit om massa grejer ! Tex exempel så sa ju nåra att man ska kunna klättra på stegar, åka skateboard, tugga tuggummi, att man skulle kunna dyka i vattnet, och röka cigaretter o massa annat, jag kommer inte ihåg allt just nu jag har skitdåligt minne men jag tycker ändå det är dåligt av dem å ljuga ! Dyka i vattnet kan man göra... Med O, sen simmar du med X... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Dyka i vattnet kan man göra... Med O, sen simmar du med X... haha! det visste inte jag ! Man tackar! Fast jag tycker man skulle kunna dyka från land också ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts