Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag dricker inte mjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 3 procent äger haha min morsa köper nån jävla mjölk bara till mig i dunk åsens mjölk tror jag den heter finns nog bara i skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 3 procent äger haha min morsa köper nån jävla mjölk bara till mig i dunk åsens mjölk tror jag den heter finns nog bara i skåne Jaha, i en dunk? Då förstår jag varför du är som du är Hähä, skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 haha de e fakitkst en fin dunk m,ed en ko på den e g0000d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wyatt_Earp Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 min farsa kör tidningar så han köper direkt från en bondgård inte utblandat eller nått sånt direkt från kon!! P.S jobbat på en bonngård D.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 FYI: Det ligger inte någon som helst status att ha jobbat på en bondgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Dricker inte mjölk. Laktosintolerant som man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 min farsa kör tidningar så han köper direkt från en bondgård inte utblandat eller nått sånt direkt från kon!! P.S jobbat på en bonngård D.S Ahhhh detta har inget med mjölk att göra men den filmen Christine är så himmla bra..!! Var bara tvungen att säga det Okej Mjölk med Oboy är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Men matlagningsgrädde är 6%. Nej matlagningsgrädde är 15% fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Och snackade med en polare som kunde det där med amerikansk mjölk, dme hade tydligen 13,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Och snackade med en polare som kunde det där med amerikansk mjölk, dme hade tydligen 13,5% Tror jag inte på, om matlagningsgrädde är 15% så kan amerikansk mjölk inte vara 13,5. Skulle nästan bli som att fricka sirap ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts