skribb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Jo du, den var riktigt otäck. Edit: Smakmjölken alltså. Redigerad 4 november, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vit mjölk i röd förpackning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Chokladmjölk så klart! Nämen mellan 1.5 skulle ja tro.. Redigerad 4 november, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 norrmejeriers 3%iga starkmjölk värmer gott i kistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Skåne mejeriers lättmjölk! Helt underbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vit mjölk i röd förpackning I'm in love.... eller nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Mjölk är gott och bra. Jag dricker grön mjölk. 1.5% fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag dricker Wapnö Mellanmjölk 1,5% Redigerad 5 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Dricker 1.5 %! Hur kan man dricka 3% det smakar ju grädde nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ffs NEJ! Grädde är 6%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 I'm in love.... eller nästan (:!!! Bara nästan nu blir jag ju ledsen Dricker 1.5 %! Hur kan man dricka 3% det smakar ju grädde nästan...... Vad har ni för grädde igentligen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Bara nästan nu blir jag ju ledsen Dricker 1.5 %! Hur kan man dricka 3% det smakar ju grädde nästan...... Vad har ni för grädde igentligen...? Vanlig grädde, du vet sån som smakar ungefär som 3% mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ni vill verkligen att jag ska dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Men gnäll inte, ameriklanarna har ju typ 8% fetthalt i sin mjölk =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vanlig grädde, du vet sån som smakar ungefär som 3% mjölk Asså vad är det här.... ska inte grädde ligga på 30-40% eller är det jag som är ute och snurrar Kan väl inte bara var 3% i grädde... eller.? låter ju sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Asså vad är det här.... ska inte grädde ligga på 30-40% eller är det jag som är ute och snurrar Kan väl inte bara var 3% i grädde... eller.? låter ju sjukt... Sa aldrig att grädden var 3%, sa bara att 3% mjölk smakar som grädde Edit: Äh, tvärtom sa jag, men de smakar som varrandra. Grädden jag snokade reda på i kylen nyss är 40% Redigerad 6 november, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Sa aldrig att grädden var 3%, sa bara att 3% mjölk smakar som grädde Edit: Äh, tvärtom sa jag, men de smakar som varrandra. Grädden jag snokade reda på i kylen nyss är 40% hahahahah hur ska du ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hahahahah hur ska du ha det Ska försöka göra en punktlista med det jag menar *3% mjölk smakar som grädde, för mig och endel andra. *Det är 40% fetthalt i grädde. Så, det var nog det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Men matlagningsgrädde är 6%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 hahahaha nu ger jag upp.......... drick vad ni vill.. grädde mjölk spela roll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts