Meller Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 3% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Dricker inte mjölk.. dricker Cola istället. //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 1,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 0,5 arlas blåa mjölk(förpakning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Milko 3% (alc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Dricker inte mjölk.. dricker Cola istället. //Carolus hahahhah låter ju väldigt hälsosamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Milko 3% (alc.) Det är precis DET som hestar ska dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 hahahhah låter ju väldigt hälsosamt. Sant där.. Dricker 3 liter cola varje dag åtminstånde.. Dricker bara mjölk till soppa. Undar om Cola inte är beroende framkallande! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 1,5 Dricker svinmycket mjölk, ska faktiskt gå och dricka lite nu. Hejsvejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Sant där.. Dricker 3 liter cola varje dag åtminstånde.. Dricker bara mjölk till soppa. Undar om Cola inte är beroende framkallande! //Carolus Cola i så stora mängder är beroendeframkallande. Ett tips är att börja äta frukt, och stilla sockerbehovet på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Tack tack! Hört att man få diabetes av för mkt cola //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Dricker 7% från lokala närbutiken. iilól eller nåt heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Cola i så stora mängder är beroendeframkallande. Ett tips är att börja äta frukt, och stilla sockerbehovet på det sättet Men är det farligt då? Förutom för plånboken alltså. Cola är ju så satans mumsigt. Hm... Undra om det inte blir lite tjatigt att dricka så mycket varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Diabetes kan man få vad jag vet! :'( //carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag dricker inte mjölk frivilligt... det smakar illa Jag dricker hellre vatten Men när jag blir itvingad så blir det "grön" mjölk, vette fan vilken fetthalt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Jag dricker inte mjölk frivilligt... det smakar illa Jag dricker hellre vatten Men när jag blir itvingad så blir det "grön" mjölk, vette fan vilken fetthalt det är En komma fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Dricker 1.5 grön mjölk, ibland blå eller röd men nästan alltid grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag kör lite lättare. 0,5 och 0,1. Vote: 0,1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 blä @ mölk jag minns de här banan, chocklad och jordgubbs mjölken som såldes för ett par år sedan dom smakade ju möglig rått skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 En komma fem Beror på vart man bor. guardian: Dom säljs fortfarande, dom är ju goda. Fast chokladmjölken var godare förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts