Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja, hur står det till där hemma? Själv så dricker jag Milko Lättmjölk 0,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 MEN! JAG DRICKER TREPROCENTIG! FATTA! Var tvungen, vi hade nyss en liten dispyt om detta på Msnmsgr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du tycks gilla mjölk jävligt mycket, Curly... Dricker vanlig Arla röd 3%:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Arla mellanmjölk 1,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag dricker mjölk som köps på ICA Stormarknad, och ICA för det mesta, fan vet jag vad det är för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1.5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du tycks gilla mjölk jävligt mycket, Curly... Gör jag? Det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Arla grön 1,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Intresting... Vote: dricker aldrig mjölk. Och skulle jag nu göra det så blir det någon jävla sojamjölk(Som inte smakar mjölk, och bör därför inte benämnas som mjölk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1.5% fett GRÖN ARLA... mm mums i magen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Arla Grön 1.5%... 3.0% smakar grädde, går inte att dricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Arla Grön 1.5%... 3.0% smakar grädde, går inte att dricka Äntligen en likasinnad! Så tycker jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Och lättmjölk verkar vara mjölk utspätt med vatten... Eller MYCKET vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1,5. Har provat Lättmjölk, men det smakade mest vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Dricker inte mjölk. När jag väl gör det är det inte speciellt stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Arla Grön. Mjölk power! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du tycks gilla mjölk jävligt mycket, Curly... Dricker vanlig Arla röd 3%:are MEN BRA! Äntligen en normal jävla människa. Ni handra har stora fel i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gör allt för att dricka "Röd mjölk" Men eftersom det är morsan som oftast handlar så blir det "grön mjölk".. Men jag votar iaf på 3,0%.. Det är det enda som äns smakar mjölk.. Knappt att den gör det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 MEN BRA! Äntligen en normal jävla människa. Ni handra har stora fel i huvudet Vad menas med ditt "jävla"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ni handra har stora fel i huvudet Varför då? För att vi inte tycker som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts