Nickname Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man måste ju få flyskill för att kunna få tillgång till flygplateserna , men vart hittar jag flygskolan? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Titta in San Andreas stora officiella hemsida, finns utpekad på kartan, jag orkar inte titta men där står det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man får göra den i ett uppdrag med "Torino" ute i öknen i ahh nu kommer jag inte ihåg vad stället heter, men man köper ett flygfält så får man gör den där (som ett slags uppdrag, gjorde de igår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Wiboo? Hur långt har du kommit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det är väl bara hoppa över stängslet vid flygplatsen och flyga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Det finns ingen flygskola....man måste flyga mycket bara, för att få licensen...hittade en helikopter på San Fierro flygplatsen som man kunde flyga...mitt emot hangaren där det står en dodo och en spitfire liknande plan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Wiboo? Hur långt har du kommit då? Jag är i Las Venturas, på ett uppdrag med Woozie, där man ska förstöra hmm nån plastgrej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Blir galen på folk som inte vet nått !! säg inte att det inte finns nån flygskola idioter.. ligger vid nedlagda flygplatsen.. va trött man blir på folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts