GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Förmodligen kommer många tycka att detta är en onödig topic men jag undrar om någon här har hittat fallskärmen?? Jag har iaf hitttat den och jag hoppa från ett hustak i LS som var typ 300 m högt , det var asball ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krap_Nek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Högst upp på mt. chilliad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Högst upp på mt. chilliad =) Var på toppen? Jag var däruppe för ett par minuter sen... Hittade inte den... Måste man ha klarat till ett visst uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Den finns i flygplanen som man åker i från LA Till San Fran. När du e i luften så trycker du på trekant och Veeeeeeeewweeeee så e man i luften. De e det ända ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Finns också på en liten (stor) kulle i öknen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts