Tribal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Man kan köra multiplayer på SA! Om du inte visste... men man kan inte köra 2 bilar samtidigt.. ni som vill veta mer eller om var man startar multiplayer featuren så kan ni fråga.. den finns ungefär i närheten av skoggsområdet... Redigerad 31 oktober, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 lite sent ute, det e en massa som har haft sånna här topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gogo89 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur hittar man 2player ikonen da?adda min msn också juggen_89@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 adda mig också på reinewerth@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 sorry om ja e lite seg, men två bilar samtidigt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 de är roligt men de suger att man bara kan ha en bil eller annat fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du kan starta 2 player en bara på landet brevid din tjejs hus i när heten va tanton en stad ute på landet och ett ställe inne sn fiero.. finns säkert mer men det är dom jag har hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 du kan starta 2 player en bara på landet brevid din tjejs hus i när heten va tanton en stad ute på landet och ett ställe inne sn fiero.. finns säkert mer men det är dom jag har hittat. men du förklara som en jävla röv... T: om du står framför smokes hus.. gå till höger tills du kommer till några typ ruiner där inne finns en 2 spelar grejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 om man blir gripen i LS, så gå rakt på ut på typ "torget" utanför polisstationen, där finns de två player rampage.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 aj men när man lirar 2 player så kan man ju bara sitta i samma bil..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 asså när man lirar 2 player så kan man ju bara sitta i samma fordom, inte tfå olika?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts