Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag förstår inte hur fan man ska klara det., Det går liksom inte att bara köra på max och vara etta.. de jävlarna krockar mig allt hela tiden nästan. Och bilen är ju helt överdriven svår att styra. Tycker såna här uppdrag är löjliga man tappar lusten att spela ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har också fastnat på loe rider street race uppdraget.. man orkar inte köra om och om igen för att det är ju omöjligt att klara den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Fassnat jag med, även att jag satt dit en 10x nitro i bilen..... Det är ju totalt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 hehe... klara det på första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 JAg låg 1:a hela vägen utom vid mål där kom en j*vla Taxi och krockade me mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hade också lite problem med den, men testa bilen som står parkerad vid ett av husen på Caesars gata... den där ni får uppdraget. Den har inget hydrauliskt system, men det går ändå bra att använda den, och den är ganska snabb, så ni bör inte ha några problem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ok jag löste det nu, hade lite tur men så här gjorde jag. I början så bry dig inte om dom andra kommer lite före det gör dom tydligen alltid. Man ska dock inte komma så nära dom när ni åker på rakan åk på andra vägen och försök att undvika dom andra bilarna så mycket ni kan. Jag hade som sagt tur när han som körde mig till starten han krocka med en annan bil i korsningen så där blev det 2 idioter mindre. Sen så körde jag rätt lugnt och jag behövde faktiskt aldrig använda min nitro för att ens komma i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ÅH! Nu säger jag inte det här bara för att vara elak, så nu vet ni det. Ni måste rentutsagt vara usla på att köra bil i spelet. Streetraceuppdraget är ju mycket enklare än i GTA 3 och VC. Jag menar, nu var de röda markeringarna utsatt med pilar för att man smidigare och lättare skulle hitta rätt väg. Själv klarade jag de på första försöket på tiden 1:20. Slå de ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 försök att göra er fria vid alla raksträckor, sen är det bara att gaaasa så fort det bara går, ska inte alls vara svårt, även om man inte har moddat bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 ÅH! Nu säger jag inte det här bara för att vara elak, så nu vet ni det. Ni måste rentutsagt vara usla på att köra bil i spelet. Streetraceuppdraget är ju mycket enklare än i GTA 3 och VC. Jag menar, nu var de röda markeringarna utsatt med pilar för att man smidigare och lättare skulle hitta rätt väg. Själv klarade jag de på första försöket på tiden 1:20. Slå de ni Weak-ass! Jag hade 1:15, och jag ansträngde mig knappt! (Och min pappa är jättestark och kan kasta upp din pappa på taket en miljon gånger fler gånger än du kan säga!) EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Min pappa kan slänga alla andras pappor upp på taket så akta er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag klarade det genom att ta bilen jämte uppdraget, Blade tror jag den heter. Sen körde jag huffsat lungt, och vann hur lätt som helst. Att man Inte klarade det tidigare tror jag beror på att jag var för hetsig, och använde Savanna istället för blade. Blade verkar vara mer lättstyrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 bara jag om tycker att detta var ett av d lättaste uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Man behöver inte göra mer än det första Low Rider uppdraget om man ens behöver göra det. Det är bara att fortsätta med storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FjaleX Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Blir MKT svårare race sen. : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Till er som inte klarar racet har jag bara ett ord: VOODO. Tänk på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 1:31, första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slapshot.se Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Jag körde med Remington lowrider, den var snabb på raksträckorna sen tog man det lugnt i kurvorna, var ganska lätt att vinna då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kakihara Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 verkligen skitenkelt med en voodoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 klara det åp 1.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts