farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Nu har jag fått mer respekt och kan ha 4 Gängmedlemmar med mig (inte så mycke men ändå) Vad för bil kan man ha med så många medlemmar? Finns ju oftast bara 4 säten i alla bilarna.. typ.. (vad jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag ska bara kunna ha me mig tre.. bytte frisyr och när ja kom ut sto det "Respect upgraded" hur får man me sig gängmedlemmarna då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Du siktar på den och trycker på pilupp eller pilner. Men till min fråga? I vilken/vilka bil/bilar kan man sitta 5 pers i? Redigerad 31 oktober, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag ska bara kunna ha me mig tre.. bytte frisyr och när ja kom ut sto det "Respect upgraded" hur får man me sig gängmedlemmarna då? :S Gå fram till dem, tryck R1 (sikta på dem alltså) och tryck på uppåt-pilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Snart anmäler jag den som skriver offtopic igen... Kan jag få svar på min fråga.. Curly jag hade redan svarat på hans fråga så onödigt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Testat med limousinen? Vet dock inte om man kan vara 5 pers i den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Testat med limousinen? Vet dock inte om man kan vara 5 pers i den.... Joo men den är så långsam att göra Drive-Bys med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilken bil kan man va 6 pers i da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Vilken bil kan man va 6 pers i da? Inte vet jag, men jag vill ha en med 5 pers. Kan du någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Finns väl någon "mini-buss" med sex säten..... Ser ut som en skåpbil men har fönster runt om.... Moonbeam tror jag att den hette. Annars så såg jag en stor wolksvagen buss rulla förbi nära de stora husen i Los Santos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Snart anmäler jag den som skriver offtopic igen... Kan jag få svar på min fråga.. Curly jag hade redan svarat på hans fråga så onödigt inlägg. Vi skrev inläggen samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 En hippie buss, buss, limo, eller någon av skåpbilarna funkar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 På bilder cyklar alla runt samtidigt, vilket inte verkar funka i spelet! Alltså att man tar med sej några gängmedlemmar och sen cyklar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 gängmedlemmarna var ju värdelösa när man ska ta över gängområden fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 gängmedlemmarna var ju värdelösa när man ska ta över gängområden fan.. Håller med till 100%!, jag tänkte dra med några och ta över ett område styrt av Ballas, men de där dumma jäklarna började skjuta knarklangare och snutar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Håller med till 100%!, jag tänkte dra med några och ta över ett område styrt av Ballas, men de där dumma jäklarna började skjuta knarklangare och snutar Tycker dem hjälper till jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts