vegeta172 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag var i chillad bergen jag såg en stor fåt har ni också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 bigfoot??? vad är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ett stor djur med en stor fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är ett påhittat monster men det finns en massa som fejkar bilder här är en till exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) fasen vad coolt iaf du såg en sån...och i så fall, sköt du den ??? Förresten så hände mig en asball sak idag, när jag var på väg upp för en backe med en polismotorcykel precis nedanför Vinewoodskylten så ser jag helt plötsligt ett däck komma nedrullande för backen ()... och sen någon sekund senare hör jag världens smäll så att handkontrollen vibrerade som om den hade parkinson eller nåt !! Så jag åkte upp och kolla vad det var så ser jag ett krashat flygplan ligga bakom Vinewood-skylten, som fortfarande brann, och elden spred sig på gräset ända till mig så jag sprang iväg i panik ..... Redigerad 31 oktober, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Du menar inte Monster Truck? (Det finns en Monster Truck som "heter" Bigfoot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Med tanke på att folk säger sig ha sett "Storfot" i Carliforniens skogar så är det mycket möjligt att rockstar lagt in ett litet påskägg här med storfot Jävligt coolt isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo de skulle ju vara häftigt, men de går ju inte vara så att man ser han varje gång, ena gånger sitter han i ett träd o andra gången sätter på ett får i röven. Man ska typ se han var 20:e gång eller ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det skulle vart jävligt coolt om det fanns, men ja tror han menar en monstertruck! Dom kallas ju ibland bigfoot också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag tror han menar en monstertruck här är en bigfoot : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Kanske han menar Monster Trucken Bigfoot. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Men ursäkta mig. Han var uppe i bergen, alltså ute i skogen. Hur stor risk är det att man ser en Monster Truck då? Och så säger han att han såg "Storfot" som det översätts till på svenska. Alltså är det nog 98% på att han såg 'djuret' bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) kan någon bara dra ut i bushen o luffa där i några timmar o sedan konstatera att antingen finns han el inte Själv tror jag snubben som skrev saken inte ens kommer ihåg det idag! Riktigt gurgel....... Redigerad 1 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vad är det för fel på somliga här? jag tror att jag läste tre (!) inlägg där det stod något i stil med "jag tror han menar monstertrucken som heter bigfoot". Räcker det inte med att en skriver det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 vad är det för fel på somliga här? jag tror att jag läste tre (!) inlägg där det stod något i stil med "jag tror han menar monstertrucken som heter bigfoot". Räcker det inte med att en skriver det? w0rd ! Och jag har sett en fot i skogen där vid alla stora stenar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 på tal om djur o natur...det står att det kommer finns vildliv i skogen(typ hjortar,älgar etc) men ja har fan inte sett nåt djur?! nu menar jag inte bigfoot utan vanliga djur.. nån som har sett nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 på tal om djur o natur...det står att det kommer finns vildliv i skogen(typ hjortar,älgar etc) men ja har fan inte sett nåt djur?! nu menar jag inte bigfoot utan vanliga djur.. nån som har sett nåt? Nopp, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 w0rd ! Och jag har sett en fot i skogen där vid alla stora stenar! (:!!! Såg du fotspåret eller själva foten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Såg du fotspåret eller själva foten? Ojj, Fotspåren dom ledde en bit ner till ån som är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts