og_loc Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 va tycks om musiken finns ju allt från gangsta-rap till country Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Lite för mycket hip hop tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 alldeles för mycke hiphop rnb rap influenser.. eller så äre rock.. jag gillar iaf Killing in the name (rage against the machine) bäst än så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 alldeles för mycke hiphop rnb rap influenser.. eller så äre rock.. jag gillar iaf Killing in the name (rage against the machine) bäst än så länge.. i vilken radiostation kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 enformig musik, för litet urval.hip hopen är ok, men det ältas samma låtar hela tiden, rocken å ratm är bäst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om ni inte gillar hip hop, varför köpte ni då spelet? Det är ju gangsta hoood, tror dom brukar lyssna på rap då.. Inte direkt Mozart och Beethoven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 i vilken radiostation kommer den? radio x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om ni inte gillar hip hop, varför köpte ni då spelet? Det är ju gangsta hoood, tror dom brukar lyssna på rap då.. Inte direkt Mozart och Beethoven haha håller me dig t 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 haha håller me dig t 100% Woord! =) Ärligt så gillar jag Radio Los Santos mest =P Tupac och Dr.Dre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja Rap o hiphopen va det sista jag ville ha me och så blir det nästan bara det... Suck... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Woord! =) Ärligt så gillar jag Radio Los Santos mest =P Tupac och Dr.Dre haha elle hur man får känsla för spelet typ man e i compton o chillar me snoop o hans crew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Egentligen gillar jag inte hiphop, men det passar bra in när man är en gangster i ghettot. Dock så tycker jag det är synd att det itne finns någon Death metal! Det var ju på 90-talet det började bli stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tur att det inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tur att det inte finns haha precis vem lyssnar på sån musik i ghettot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Ärligt talat så har jag inget problem med "the hipping and the hopping" ger bara rätt känsla för själva spelet och om man nu inte gillar det så lyssna på K-Rose, K-DST eller Radio X. Redigerad 31 oktober, 2004 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ärligt talat så har jag inget problem med "the hipping and the hopping" ger bara rätt känsla för själva spelet och om man nu inte gillar det så lyssna på K-Rose, K-DST eller Radio X. Eyy! Vad är det för fel på K-Rose? Jag diggar country... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Eyy! Vad är det för fel på K-Rose? Jag diggar country... ja det är ju laett k-rose som gäller på landet! (annars k-jah eller lite radio x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 welcome to the jungle (radio x) bäst hittills lyssnar också rätt mycket på radio los santos men låtarna i vice city var fan 100 gånger bättre måste man erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 radio los santos eazy eeee snoop, dre o tupac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tidernas erkänt bästa raplåt, gjordes 1992. Spelet utspelar sig samma år men ändå så får inte låten plats i ett spel som är fyllt med hiphop. Var är DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince med sin Summertime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts