Felle_banan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Exakt när kan man köpa vapen.. när jag går till han emmet hittar jag bara en pistol! ingenstans där man kan köpa eller så... När jag har hittat ammu nation så går det inte o gå in... efter vilket mission kan man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hm..jag tror det är ett av sweets uppdrag då man ska ta över ett territorium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 okej.. för det sjuka är att jag har gjort alla missions det ända jag har kvar är "Life's a beach" vilket jag inte klarar får man fler missiosn från Sweet efter man har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja det får man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts