Daniel Vercetti Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) När jag kom ifrån Los SAntos vart gta inte lika kul=( Big smoke o ryder gillade jag och så hade dom deals med polisen o ballas.. fan.. och San fierro är nästan lite för mkt countryside. och allt är så jävla dyrt.. . Och jag har fastnat på j*vla uppdraget med Cesars Kusin.. Ohhh.. och vart finns cigg o spriten?! Redigerad 31 oktober, 2004 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom också nyss till San Fierro. Finns det inget Safehouse där så att man slipper åka i en kvart varje gång man ska dit? Har inga pengar att köpa ett hus än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ha, det var då som jag precis började gilla spelet på riktigt. allt blev så jävla stort helt plötsligt, jag tänkte att jag skulle till flickvännen men så kom jag på att jag var i SF å tänkte ähh fan det är ju så jävla långt jag orkar inte jag gör ett uppdrag i stället. så var det aldrig i vc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag kom också nyss till San Fierro. Finns det inget Safehouse där så att man slipper åka i en kvart varje gång man ska dit? Har inga pengar att köpa ett hus än. Exakt samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts