Game_X Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det kanske stämmer, om det gör det så: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jo, så är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kanske skulle ta och rensa bort alla noll-postare. Det lär ju vara en stor del av dom där 5000 har jag hört, och dom tillför ju inte särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kanske skulle ta och rensa bort alla noll-postare. Det lär ju vara en stor del av dom där 5000 har jag hört, och dom tillför ju inte särskilt mycket. Gör så! Och sortera om alla så att alla får ett lägre nummer... lite förvirrande med 5000 medlemmar när folk har över 6000 i medlemsnummer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gör så! Och sortera om alla så att alla får ett lägre nummer... lite förvirrande med 5000 medlemmar när folk har över 6000 i medlemsnummer... haha, fan va sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Gör så! Och sortera om alla så att alla får ett lägre nummer... lite förvirrande med 5000 medlemmar när folk har över 6000 i medlemsnummer... 7000 är de faktist nu men det är så att medlemmarna försvinner. men jag vet inte ur lång tid de tar för dom att försvinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts