don_salvatore87 Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag började om för att se introt och efter det gjorde jag några uppdrag och då sparade jag av misstag över mitt gamla sparade spel som var 60%!!!! Så nu måste jag spela om!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag började om för att se introt och efter det gjorde jag några uppdrag och då sparade jag av misstag över mitt gamla sparade spel som var 60%!!!! Så nu måste jag spela om!!!!! Hade du bara en sparning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Jag vet hur det känns, förut råkade jag radera min sparning i GTA3 när jag nästan klarat Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 jag råkade spara över i gta3 när jag var på näst sista uppdraget <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Opps, synd, jag sprarar alltid på två filer bara för det! Sparar på varannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag började om för att se introt och efter det gjorde jag några uppdrag och då sparade jag av misstag över mitt gamla sparade spel som var 60%!!!! Så nu måste jag spela om!!!!! GAAAAHAHAHAHAHA Tack så mkt för dagens första skratt =) Skade glädjen är den enda sanna glädjen =) Jag vet hur det känns själv faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Se det från den ljusa sidan, du upplever härligheten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag råkades radera min sparning på gta3 när jag hade klarat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag började om för att se introt och efter det gjorde jag några uppdrag och då sparade jag av misstag över mitt gamla sparade spel som var 60%!!!! Så nu måste jag spela om!!!!! Jag sparade över min fil på gta3 efter att ha klarat hela staunton island och hittat 78 hidden packages... jag vet hur det känns... jag koppade min kompis sparfil för att slippa spela om allt, men han hade bara 5 hp och hade inte klarat lika många uppdrag som jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag har nog värre otur!!!! MIN GTA:VC CD HAR REPATS SÖNDER AV MITT PS2!!!! JAG KAN INTE SPELA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 (redigerad) Synd EDIT____________ Min 100:dradepost woohooo Redigerad 24 november, 2002 av Kloak_råttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 När jag åker till flygplatsen i SSV i GTA3 står de nånting: "Error reading Grand Theft Auto lll disk". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 lol, klantigt av er... säkerhets kopiera för i helvette! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Så ni vet är det nåt fel med mitt VC! gubben står bara och snurrar runt asså man ser inte från gubbens håll det bara snurrar runt ....har nån annan det här problemet??? det går inte att sikta!eller nå F*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts