ZliPp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Hej! Det är så att jag köpte sof2 idag, och då när jag skulle lira multiplayer, så var det inget ljud! Har testat olika hörlurar, och installerat om spelet, fungerar ändå inte. :'( Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 har du senaste drivrutinerna ? till ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) har du senaste drivrutinerna ? till ljudkortet Lol, jag fixade det, det var ljudet på datorn som var av, lol sry! (:!!! Redigerad 27 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 lol asså ja fixade det! det var ljudet på datan som var av lol sry omdet var en dålig topic då! haha! denna tråd ska jag posta i "dagens lol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts