PETsson Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Två frågor: 1, Var hittar man lowriders som kan "hoppa"? Jag kan tydligen inte modifiera... :/ 2, Måste man göra lowrider-uppdragen? Jag har gjort 24 uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 1. BLADE är den enda bilen som går att modifiera med "dämpningen". Vill du klara uppdragen, så är det den här bilen du behöver. 2. Så vitt jag vet måste man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är inte bara Blade..vem har lurat i dig det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är inte bara Blade..vem har lurat i dig det? man undrar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 funkar inte Voodoo bilarna också ? de ser jävligt likt ut Lowrider bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag måste ha inbillat mig.. Kanske det beror på att jag bara provat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Nästan alla bilar i hela spelet kan moddas med hydralpumpar. Däribland självklart alla Lowriders... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts