Lance Vance last dance Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Vem tycker ni gav dom roligaste uppdragen? Vilket uppdrag tycker ni var det roligaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Hmm... det här var riktigt svårt! Alla var så bra och alla är så olika! Men jag väljer nog ändå uppdraget då man ska infilltrera ett hus på Prawn Island, då man först får åka runt med en helikopter och skjuta gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) "Rub out" !!!! Eller vad den hette när man dödade Diaz och snodde hans hus, fick egna gängmedlämmar med *-respect-* och när man öppnade alla assets. Perfect mission!!!!!!! I LOVE IT Redigerad 23 november, 2002 av Andreas J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Jag väljer....*Trumvirvel*..... Det första... Även om jag inte kommer ihåg det så va det så jävla go stämmning så jag tror jag dör altså... UNDERBART!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViceRuleZ Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 mina favorit e alla med lance vance, alla filmstudio och bankjob.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Luve ViceCity Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Bankrånet var roligast ! Specielt när S.W.A.T storma banken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 24 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2002 Roligaste uppdraget var, när Phil e hög o råkar spränga bort sin arm o sen när man ska köra honom, när allt snurrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Hmm... det här var riktigt svårt! Alla var så bra och alla är så olika! Men jag väljer nog ändå uppdraget då man ska infilltrera ett hus på Prawn Island, då man först får åka runt med en helikopter och skjuta gubbar. Det är det klart ballaste, det påminner om full metal jacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Bankrånet är också en favorit, Hilary King har stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag gillade Two bit hit när man skulle döda en kille som var på begravning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 jag gillade Two bit hit när man skulle döda en kille som var på begravning. Sluta dra upp skitgammla topics.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Det roligaste uppdraget är bankrånet som man får på MALIBU CLUB. Filmstudion-uppdragen är också roliga för alla förfilmerna (:!!! Roligaste citat på uppdrag är när man skjuter Lance med Bazooka (eller nåt) när Tommy säger : Ha! That's Was the last dance for Lance Vance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 de roligaste uppdraget va vältyp....hm.....när man skulle köra in en pansarvagn in i ett garage...typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 Det roligaste uppdraget är nog Dildo Dodo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Phnom Pehn '86 är det roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts