mankan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tja är så att jag fasnat på streetrace uppdraget i landsområdet (där man ser GTAIII killen i bakgrunden) , och behöver nu all hjälp och alla tips jag kan få // mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tja är så att jag fasnat på streetrace uppdraget i landsområdet (där man ser GTAIII killen i bakgrunden) , och behöver nu all hjälp och alla tips jag kan få // mankan ta bilen hos Catalina och kör med dra ifrån dom i början ta det lungt och sansat bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 gasa,bromsa och sväng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Andvänd nitro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det fins ingn bil hoss henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ta en sån där Ranger, då vinner man hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 det felet jag gjorde på det här uppdraget var att jag körde ALLDELES för fort....kör sakta och träng dig förbi Catalina..gasa på rakorna och ta det lugnt i kurvorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ta det lungt bara om man kör galet välter man bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Ta jeepen som heter RANGER och kör med. Jätte bra att köra med kan ta genvägar och preja motståndarna! Jag vann med den as lätt! EDIT: Såg att någon redan skrivit det. Redigerad 31 oktober, 2004 av bodysnatcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts