gtavc_fan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 e det ida? har ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 e det ida? har ingen aning... nästa helg. I USA är det dock idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nästa helg. I USA är det dock idag Är det inte alltid den 31 oktober? Även i Sverige? Tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 DET ÄR ALLTID DEN 31 OKTOBER ÄVEN I SVERIGE!!! sorry för caps men blir så jämrans sur på dom som inte fattar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 DET ÄR ALLTID DEN 31 OKTOBER ÄVEN I SVERIGE!!! sorry för caps men blir så jämrans sur på dom som inte fattar det! När är det som man ska "Trick-or-Treat:a"? Idag med då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Är det inte nästa vecka.. Det är ju Skottår nu typ.. Edit: Skojja.. Allahelgona Helgen är nästa vecka, det är då man springer rutn i fula dräckter och ser rolig ut å tvingar ut godis från gamla tanter.. Men Halloween är idag.. Är en stor ful pumpa i kalendern i alla fall.. Redigerad 31 oktober, 2004 av matticoool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 NEJ det är idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 NEJ det är idag... Beror väl på vad du menar men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 springa runt och tvinga godis från tanter ( )... och Halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Men Mamma sa ju... Du har säkert mer koll på de där än jag. Fast jag tycker det är konstigt att jag inte sätt några men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Brukar inte vara så mycket sånt i sverige men ska man göra sånt på halloween är det idag man ska göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Vad jag vet så sprang det omkring en hel del småglin idag i alla fall Edit: Utklädda småglin alltså. Redigerad 31 oktober, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hos mig med. Jag gav dem varsin salamibit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Brukar spara ruttna ägg till halloween, så jag kan kasta på dom förbannade ungarna som springer omkring och plingar på dörren. Men har inte sett några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Brukar spara ruttna ägg till halloween, så jag kan kasta på dom förbannade ungarna som springer omkring och plingar på dörren. Men har inte sett några... Håller med till 100%! up!!!! Men jag hade mer tänkt, säga "Kolla där, där finns godis, bakom er!" och sen stänga dörren Eller säga "fuck off skitungar!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hos mig med. Jag gav dem varsin salamibit. Du var mig en sniken jävel. Själv brukar ge dom lite falukorv för jag vill ha mitt godis för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 när det väl kommer några skitungar skrämmer jag väl skiten ur dom med en flygande stövel i någon tunn tråd eller nåt. det är för fan inte en svensk tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 (redigerad) halloween är den 31 oktober och allhelgona dagen den 1 november.. Redigerad 1 november, 2004 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts