okka Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hola. I SA är jag minst sagt ett muskelberg, men börjar bli lite smått less. Jag är kort sagt sugen på att bli lite mindre musklig. Har någon några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Dä en gång , gå ifrån spelet i 6 timmar och blir du noprmal igen det kommer ju upp [Muscle -] för att du inte gör nåt. Enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hola. I SA är jag minst sagt ett muskelberg, men börjar bli lite smått less. Jag är kort sagt sugen på att bli lite mindre musklig. Har någon några tips? det är bra att ha muskler, man klarar fights lättare då.. ok, man använder mest vapen, men ibland har man inte vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ju ocj just därför ska du ha mycke muskler , som jag , fullt i allt Och vapen kan du köpa nära Grove st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 bara sluta träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ät skräp mat ett par dagar ?? Gissar bara, Har inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Jag orkar inte dö, jag vill inte vara en biff (fult att se ut som hulken, och jag är ändå en grym fighter...hehe) och om man börjar käka en massa blir man ju fet. Men det där med att gå ifrån spelet ett tag är ju en bra ide, ska jag nog prova. Ha på det medans man gör någonting annat. ...och ta mig inte som en newbie och ge diverse tips, okej? Wiii! Redigerad 31 oktober, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ja hade fullt i muskler förut.. nu har ja fullt i Pimping level istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ät skräp mat ett par dagar ?? Gissar bara, Har inte spelet Man kan bara äta snabbmat i stort set men man jan också äta sallad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts