Jump to content

gräva?

Recommended Posts

du jag håller på med en mod.

Puttes Mix. :rolleyes:

inte klar en men snart lagom till san Andreas kommer till PC.

...Kanske tidigare.

Vet inte?

Skaffa den när den kommer...

ska lägga den på...

GTAcomplex... tror jag.

Går inte på GTA mods den är för stor.

över 250-350 MB kommer inte riktigt ihåg.

gå in här eller här eller här

Hejdå!

Får man fråga varför du postar lunarstorm och fuska.nu länkar i en tråd där det snackas om man kan gräva?

Dags för ett besök hos farbror doktorn kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

CJ gräver om jag inte minns fel i början på ett uppdrag, han gräver ner en polis i skogen om det är nån som minns.... på själva uppdarget ska man ju jaga en polis o döda han, en av dem där poliserna som är me i snutgänget...

lol... jag har klarat spelet och det uppdraget kommer sent i spelet (när man klarat hälften av alla LV uppdragen tror jag) och då ska man lämna en väska till Tenpenny en av de andra poliserna siktar på CJ och blir helt plötsligt halvt ihjälslagen av TP. under vakt av Pulaski ska CJ gräva ner liket. När det nästan är klart vaknar han upp och springer mot P. och blir skjuten i sista sekund och faller rakt ner i graven (mycket underhållande mellansekvens när CJ gräver en grav i öknen). Med en Bandit ska du ramma P. och skjuta ihjäl han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol... jag har klarat spelet och det uppdraget kommer sent i spelet (när man klarat hälften av alla LV uppdragen tror jag) och då ska man lämna en väska till Tenpenny en av de andra poliserna siktar på CJ och blir helt plötsligt halvt ihjälslagen av TP. under vakt av Pulaski ska CJ gräva ner liket. När det nästan är klart vaknar han upp och springer mot P. och blir skjuten i sista sekund och faller rakt ner i graven (mycket underhållande mellansekvens när CJ gräver en grav i öknen). Med en Bandit ska du ramma P. och skjuta ihjäl han.

jag vet..men han använder ju en spade hursomhelst ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor