Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 du jag håller på med en mod. Puttes Mix. inte klar en men snart lagom till san Andreas kommer till PC. ...Kanske tidigare. Vet inte? Skaffa den när den kommer... ska lägga den på... GTAcomplex... tror jag. Går inte på GTA mods den är för stor. över 250-350 MB kommer inte riktigt ihåg. gå in här eller här eller här Hejdå! Får man fråga varför du postar lunarstorm och fuska.nu länkar i en tråd där det snackas om man kan gräva? Dags för ett besök hos farbror doktorn kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Får man fråga varför du postar lunarstorm och fuska.nu länkar i en tråd där det snackas om man kan gräva? Dags för ett besök hos farbror doktorn kanske? därför att han e puckad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spaceman Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Nån som vet om man verkligen kan gräva med spade??? står det på gtasajtens hemsida!!! Det är som sagt ett falskt rykte, samma som det om att man skulle kunna röka cigaretter, för det kan man väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Bra att gräva upp(no pun intended) en månad gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 CJ gräver om jag inte minns fel i början på ett uppdrag, han gräver ner en polis i skogen om det är nån som minns.... på själva uppdarget ska man ju jaga en polis o döda han, en av dem där poliserna som är me i snutgänget... lol... jag har klarat spelet och det uppdraget kommer sent i spelet (när man klarat hälften av alla LV uppdragen tror jag) och då ska man lämna en väska till Tenpenny en av de andra poliserna siktar på CJ och blir helt plötsligt halvt ihjälslagen av TP. under vakt av Pulaski ska CJ gräva ner liket. När det nästan är klart vaknar han upp och springer mot P. och blir skjuten i sista sekund och faller rakt ner i graven (mycket underhållande mellansekvens när CJ gräver en grav i öknen). Med en Bandit ska du ramma P. och skjuta ihjäl han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 lol... jag har klarat spelet och det uppdraget kommer sent i spelet (när man klarat hälften av alla LV uppdragen tror jag) och då ska man lämna en väska till Tenpenny en av de andra poliserna siktar på CJ och blir helt plötsligt halvt ihjälslagen av TP. under vakt av Pulaski ska CJ gräva ner liket. När det nästan är klart vaknar han upp och springer mot P. och blir skjuten i sista sekund och faller rakt ner i graven (mycket underhållande mellansekvens när CJ gräver en grav i öknen). Med en Bandit ska du ramma P. och skjuta ihjäl han. jag vet..men han använder ju en spade hursomhelst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Så om jag har fattat rätt hade dom kunnat göra banan större om dom tatt bort funktionen att kunna simma under vattnet och bara haft en bild på botten under ytan :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Lol alla ni som vill gräva Kommer en reklam när CJ gräver sin egen grav eller något ^^ säger ej vart å hur å när i spelet folk bara gnötar på mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts