bastard Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Var finns den här spaden då? Inte i LS? Los Santos alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 spaden finns väl? har sett bilder på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jo den ligger bakom rydels hus!!!!!! men stegen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 2 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men var finns stegen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 spaden ska väl finns, en i forumet sa han hade en och jag har sett bilder på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 men herregud jag har hittat stegen vid vattnet på flygplatsen och spaden finns ju överallt den kan man ju inte missa asså LOLIPOPENEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 bakom Ryders hus? okej. ska kolla där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 man kan gå up för stegar i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 jag hittade spaden på en övergiven konstruktionsplats där det också finns en bulldoozer minns ej var det var dock har glömt. det är i skogen alla fall vid en bro nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det känns som om att dom flesta här är 10 år som inte fattar ett skit på "grafikmotor" GTAs grafikmotor är inte så advancerad så att man ska kunna ta bort delar av världen (ingen grafikmotor är det), och så skulle det krävas rätt bra med physics (vilket GTA knappt har) vad tänker ni med egentligen? Med tanke på att spelet är så stort (egentligen ingen skillnad, stort eller litet) så gör man aldrig någon botten av spelet, ni springer på en 0.1 mm tjock platta... för att om man skulle börja göra mark, då skulle banan vara mycket mindre (för att då skulle spelet kräva mer plats på CDn).. samma sak med hus som man inte kan gå in i, dom är ihåliga. Så gör man med ALLA spel, och då menar jag alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gräva ner lik hade ju varit coolt Gräva ner lik tror jag man använder den till... gå in på denna sidatryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Gräva ner lik tror jag man använder den till... gå in på denna sidatryck här haha ja du putte håller du på med pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Det känns som om att dom flesta här är 10 år som inte fattar ett skit på "grafikmotor" GTAs grafikmotor är inte så advancerad så att man ska kunna ta bort delar av världen (ingen grafikmotor är det), och så skulle det krävas rätt bra med physics (vilket GTA knappt har) vad tänker ni med egentligen? Med tanke på att spelet är så stort (egentligen ingen skillnad, stort eller litet) så gör man aldrig någon botten av spelet, ni springer på en 0.1 mm tjock platta... för att om man skulle börja göra mark, då skulle banan vara mycket mindre (för att då skulle spelet kräva mer plats på CDn).. samma sak med hus som man inte kan gå in i, dom är ihåliga. Så gör man med ALLA spel, och då menar jag alla... Jag är inte 10... är 13... HA! Gå in här eller här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 haha ja du putte håller du på med pokemon? det är min gamla sida gjorde den när var 8 år... förstår du...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är min gamla sida gjorde den när var 8 år... förstår du...? Haha Jarå men varför lägga ut den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 det är min gamla sida gjorde den när var 8 år... förstår du...? vet inte hur man byter namn... tryck här da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 2 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2004 Haha Jarå men varför lägga ut den du jag håller på med en mod. Puttes Mix. inte klar en men snart lagom till san Andreas kommer till PC. ...Kanske tidigare. Vet inte? Skaffa den när den kommer... ska lägga den på... GTAcomplex... tror jag. Går inte på GTA mods den är för stor. över 250-350 MB kommer inte riktigt ihåg. gå in här eller här eller här Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Motha Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 En Spade Finns Vid Ryders Hus, på trädgården, Där Bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 spaden finns också brevid Catalinas hus ute i vildmarken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 CJ gräver om jag inte minns fel i början på ett uppdrag, han gräver ner en polis i skogen om det är nån som minns.... på själva uppdarget ska man ju jaga en polis o döda han, en av dem där poliserna som är me i snutgänget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts