Jump to content

gräva?

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det känns som om att dom flesta här är 10 år som inte fattar ett skit på "grafikmotor"

GTAs grafikmotor är inte så advancerad så att man ska kunna ta bort delar av världen (ingen grafikmotor är det), och så skulle det krävas rätt bra med physics (vilket GTA knappt har)

vad tänker ni med egentligen?

Med tanke på att spelet är så stort (egentligen ingen skillnad, stort eller litet) så gör man aldrig någon botten av spelet, ni springer på en 0.1 mm tjock platta... för att om man skulle börja göra mark, då skulle banan vara mycket mindre (för att då skulle spelet kräva mer plats på CDn).. samma sak med hus som man inte kan gå in i, dom är ihåliga.

Så gör man med ALLA spel, och då menar jag alla... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det känns som om att dom flesta här är 10 år som inte fattar ett skit på "grafikmotor"

GTAs grafikmotor är inte så advancerad så att man ska kunna ta bort delar av världen (ingen grafikmotor är det), och så skulle det krävas rätt bra med physics (vilket GTA knappt har)

vad tänker ni med egentligen?

Med tanke på att spelet är så stort (egentligen ingen skillnad, stort eller litet) så gör man aldrig någon botten av spelet, ni springer på en 0.1 mm tjock platta... för att om man skulle börja göra mark, då skulle banan vara mycket mindre (för att då skulle spelet kräva mer plats på CDn).. samma sak med hus som man inte kan gå in i, dom är ihåliga.

Så gör man med ALLA spel, och då menar jag alla... :lol:

Jag är inte 10...

är 13...

HA!

:(

Gå in här

eller här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :P

Jarå men varför lägga ut den :(

du jag håller på med en mod.

Puttes Mix. :lol:

inte klar en men snart lagom till san Andreas kommer till PC.

...Kanske tidigare.

Vet inte?

Skaffa den när den kommer...

ska lägga den på...

GTAcomplex... tror jag.

Går inte på GTA mods den är för stor.

över 250-350 MB kommer inte riktigt ihåg.

gå in här eller här eller här

Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...