Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Fick ett tips av Arvid att ladda ner banan Burger City. Den var ganska grym...Skateboards, Minirace (Race med sådna bilar man i vanliga fall använder i kill frenzys),En Dressinglauncher istället för Rocketlancher är bara några roliga saker på den banan...Vill någon prova den så finns den att ladda ner på Gouranga... Screenshot på Burger City Om någon undrar så motsvarar Elefanten en Tank... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) Fick ett tips av Arvid att ladda ner banan Burger City. Den var ganska grym...Skateboards, Minirace (Race med sådna bilar man i vanliga fall använder i kill frenzys),En Dressinglauncher istället för Rocketlancher är bara några roliga saker på den banan...Vill någon prova den så finns den att ladda ner på Gouranga... Screenshot på Burger City Om någon undrar så motsvarar Elefanten en Tank... När man klarat Burger City plockas man upp av en helikopter och flygs iväg, detta skulle ha funnits med i original GTA men de tog inte med det. Var hittade du pansarvagnen? Jag modifierade banan med Junction25 och placerade ut alla bilar och såg att pansarvagnen ersatts av en elefant eller är det en råtta? Men jag har aldrig hittat den som skaparen placerat ut på banan. Redigerad 23 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 hehe jag hade det förut hammar bilen e ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) Har du varit i den stora parken längst ner i banan? Där står Elefanttankern gömd bland några buskar.... Redigerad 23 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 Hehe, gammla minnen väcks, det där var/är min favvobana till GTA Var nog runt 3-4 år sedan jag spelade den men ett halvår efter GTA2 releasen dog större delen av GTA-communityn (får hoppas att det aldrig händer igen för det var riktigt sorgligt) och efter det har jag aldrig hittat Burger City igen! Inte äns Gouranga hade det när jag kollade för några månader sen Hammarna har rätt mycket damp om jag inte minns fel och akta er för tornet som skjuter dressing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2002 (redigerad) Hehe, gammla minnen väcks, det där var/är min favvobana till GTA Var nog runt 3-4 år sedan jag spelade den men ett halvår efter GTA2 releasen dog större delen av GTA-communityn (får hoppas att det aldrig händer igen för det var riktigt sorgligt) och efter det har jag aldrig hittat Burger City igen! Inte äns Gouranga hade det när jag kollade för några månader sen Hammarna har rätt mycket damp om jag inte minns fel och akta er för tornet som skjuter dressing Konstigt, jag laddade ner Burger City från Gouranga i somras. Redigerad 23 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Hade den banan förut skit grym!!!!!! skate borden går lite väll fort men annars är det ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Synd bara att de installerat alla nya texturer i 8-bits läget. Vill man köra med bra grafik kan man inte ha alla nya bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts