Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 I fredags när jag skulle köpa det va det tydligen slut och under helgen har jag inte kunnat leta så värst.. Imorrn tänkte jag åka tidigt (för skojs skull) och köpa GTA San Andreas. Vart kan man hitta det imorgon i STHLM för den billigaste pengen? Vet gärna om det finns i lager, men annars är det bara att ge tips. webhallen.com står det idag att det är tomt i lager men det kan ju komma imorrn måndag! puss på er, alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 pls.. billigast.. Det kan inte va så mycket billigare än 500 kr?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 vaa.. jag köpte det för 399 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men jaja.. men jag undrade mer vart jag kan köpa det där det finns i sthlm. skit samma på priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ebgames, elgiganten, onoff, siba, power finns månge.. men det här e iaf några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 på ebgames kostar det 649, inte 500! du ljög! ok men iaf. tack så hjärtligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ja köpte mitt för 99:, undra om det fortfarande går o lämna in spel hos ebgames...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 De går bara om man bokar men nu är de kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det finns på ÖB för 299 kr... Men jag hade inte pengar så jag skulle åka hem å hämta men dom hade stängt när jag var tillbaks, men det e väll bara att åka imorronbitti eller när man vill för dom hade typ 400 st kvar J/K asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MANIAC Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 www.tvspeloteket.com 612 med frakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 www.zumzum.se 528kr +frakt! Mycket billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det finns på ÖB för 299 kr... Men jag hade inte pengar så jag skulle åka hem å hämta men dom hade stängt när jag var tillbaks, men det e väll bara att åka imorronbitti eller när man vill för dom hade typ 400 st kvar J/K asså skojar du?? Dom kan ju inte ha det inne på överskottsbolaget? ÖB??? vilket öb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 asså J/K betyder joke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) asså J/K betyder joke haha.. jag kan inte dataspråket! tänkte väl iaf. Men annars gubbar, jag vill inte beställa!! då tar det miljoner år! jag vill köpa det imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HA DET imorrn!! hjälp mig! sorry för tjatet, mitt fjortizsnack samt mitt utnyttjande av utropstecknet!!!!!!! Redigerad 31 oktober, 2004 av Alexxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 sorry för dubbelposten, men fan vad det skrivs i forumet. ens inlägg bara tonar bort. =P jag är desperat. stäng av mig från forumet, gör va fan ni vill. jag tänker göra allt för att få ha san andreas i min famn imorgon! /alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag ska ha det imorrn eller på tisdag... då tror jag tradition får in det, dom har sagt det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Haha.. ni e ju grundlurade!! Jag köpte 2 spel av nån för typ 50 kr st. å bytte in dem å betala 99kr Jag betala alltså 199kr för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 men ok.. alltså är det nån expert som vet om de flesta spelen kommer in till de flesta affärerna/varuhusen imorrn? tänkte köpa det på elgiganten men det är slut överallt för närvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 fjortis eller???????? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 om du menar mig så ja! jag är det! daaah! vAd rÖHHRR d Däjj oM jAhhh sChvriver Shäär!!??? pedofil!! förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts