LunCh Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Som du är normal. Se det som lite skoj och va inte så torr och övermogen, släpp loss. Blir mycket trevligar miljö här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Som du är normal. Se det som lite skoj och va inte så torr och övermogen, släpp loss. Blir mycket trevligar miljö här då Ja, jättekul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Hej som jag skrev i den andra tråden Mr Gränd. Dom andra försöker förklara att det kan vara fel på lasern! Du undrar då vad är då lasern och vart sitter den? Det är iaf så jag tolkar vad du skriver.. Jo lasern är den saken som avläser skivan och ser ut som ett litet fågelöga el nåt och är förmodligen blått, har inte själv inte vart inne i mitt PS2.. Den lilla luppen, linsen el vad man ska kalla det måste du alltså rengöra med en topps , en sak du stoppar i örat och blir gul.. gör detta helst med nån stark syra och då menar jag inte i örat.. Då ska du se att det kanske löser sig, annars skrota ps2:an el sälj den.. ( till mig ), el uppsök reperatör som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 måste jag plocka isär hela PS2an ? men LUGNA MIG MÅSTE SPELA NUUUUUUUU!!! KAN INTE LÄMNA IN SKITEN PÅ REPARATION (hur det nu stavas) DÅ MÅSTE JAG VÄNTA EN VACKA HELA HÖSTLOVET E JU FÖRSTÖRT!!! FAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 jag menar en vecka...DAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Ja du måste plocka isär den det går snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 SÅ flitig e jag inte och jag saknar verktyg... ska fråga pappa om hjälp han e ju hantverkare iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 man behöver bara skruvmejslar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 1 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 hihi då ska saken vara klar ...IKVÄLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 beätta hur det gick.. men jag köpte en dvd skiva med e borste under.. ps2et kan inte läsa av den heller (:!!! det e helt skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts