Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 här har man bytt ut 2 spel mot mitt efterlängtade spel och när jag kör spelet blir det bara error eller så hakar det upp sig ... nu när jag startar spelet så é det precis som om det inte var nån skiva i!!! HJÄLP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 låter som du har problem med ditt PS 2 lasern är nog smutsig eller trasig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 gör rent lasern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det är lasern, Helt klart.. Hade samma problem me det va me mitt PSone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 nu tar vi det här från början, va? har dammsugit hela PS2an (inte lite damm i 'en hehe) men vad är det för laser ni menar? har inte hittat nån sån men om nån kan svara på vad det är för LASER och om det funkar är jag skyldig er en miljo tack (bokstavligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 sitter en laser i playstationet som kanske e smutsig..har hört att man kan göra rent den med en topps å hushållsbensin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 OK tack ska du ha funkar det får du de andra 999 99 tacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om inte det funkar eller om andra spel funkar så kan det ju va fel på skivan.. då får du gå och byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 kanske måste byta ut hela PS2AN den är ju en 30004 har ni en sån version så att säga ?? hittar fortfarande inte ngn laser att rengöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 okej nu har jag prövat i stort sett alla mina spel och varje gång det startar kommer den där ´´Browser´´ och ``System info´´ fram som om jag inte hade en skiva i nu behöver jag all hjälp jag kan få! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har en sån som du har men asså jag spelar aldrig, jag kör xbox men jag ska köpa gta sa imorrn å testa om det funkar... tror nog att det funkar annars blir jag galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har en sån som du har men asså jag spelar aldrig, jag kör xbox men jag ska köpa gta sa imorrn å testa om det funkar... tror nog att det funkar annars blir jag galen typ hur länge har du haft din PS2a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 I typ 6 år hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man ska aldrig röra PS2t mitt har stått i hylan i 5 år orört, aldrig något krångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 om de e som du säger finns det en risk att din PS2a också laggar (ta det inte personligt) har bara haft min PS2a i 2 år snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) Tyvär så blir det dammit jag rörde inte mitt på ett bra tag men sen så kunde den inte läsa cd skivorna så jag rengjorde det Redigerad 31 oktober, 2004 av Silversurfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 olla på skivan och på lasern, brukar hjälpa för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 ehh hur menar du ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja man drar skinet bakåt och sedan framåt och sedan bakåt igen och öka takten i interevaller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jaja jag fattar.............................................................................................. .................................................................................................... .................................................................................................... .......................................................SKRIV LITE SERIÖST DITT PERVERSA SÄR!!! (f'låt förlorade kontrol)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts