lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har kört runt som en galning och letat efter den kommer den bara efter ett uppdrag eller? Det var någon som sa att den skulle va i Flint range eller flint county kommer inte ihåg men kan ingen säga mer exakt var den e eller kanske setta upp karta skulle va snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deeone Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Kommer på uppdrag i Lv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 I första staden finns en stor arena nere till höger (tror det är där) där man ska ha "driving skill" för att kunna tävla, om du vinner där inne står den utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 annars letar du på den sydligaste bron från LS till SF på en husvagnsparkering står den! nu kan ju ni tala om vart fan den där fyrhjulingen står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 4 hjulingen står vid en bondgård i Los santos så kollar du vid Martin bridge så heter bondgården blueberry ACRES där står den Men var e den 4GÅNGER4 jeepen var e den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Man kommer kunna importera Monstertrucken när man har gjort en lista på bilar man ska lämna vid hamnen.. eller kanske bara behövde en halv lista ..vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ja men alltså hur vet man vilka bilar man ska importera? Ingen som vet var 4GÅNGER4 jeepen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag hittade en monstertruck som bara stog på ett ställe. Jag är i Los Santos men jag simmade över till San Fierro och hittade en där. ska försöka visa på karta senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeLund Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Det står en lista vid hamnen i san fiero vilka bilar du ska ta dit..på en griffeltavla längst ut på piren typ..men det är efter biluppdragen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag hittade en monstertruck som bara stog på ett ställe. Jag är i Los Santos men jag simmade över till San Fierro och hittade en där. ska försöka visa på karta senare. jöo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Man kommer kunna importera Monstertrucken när man har gjort en lista på bilar man ska lämna vid hamnen.. eller kanske bara behövde en halv lista ..vet inte var ligger hamnen?? där man ska lämmna bilarna? ock var e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 (redigerad) Det står en Monstertruck vid en husvagnskamping nära LS. För att komma dit så åk till bron Mellan Rodeo och Flint County, rätt så nära Flint County Intersection. När du åker från LS hållet mot Flint County så kommer du se en väg som går längs med motorvägen till Angelpine , själva vägen heter "Scenic Route" och precis när du svängt in där så kommer du se en husvagnsparkering till höger och där inne står den Hoppas att ni hittar den Redigerad 3 november, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts