Niklas_SA Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ska jag köpa ett Ps2 enbart för Gta SA?.. Vill gärna veta så jag inte slösar mina pengar Antar att det är ett mycket bra spel men vill gärna höra av er med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Helt klart! Du kommer inte ångra dig ett dugg alltså.. tro mig det är värt att köpa Ps2 bara för detta spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Japp , det är värt det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Ska jag köpa ett Ps2 enbart för Gta SA?.. Vill gärna veta så jag inte slösar mina pengar Antar att det är ett mycket bra spel men vill gärna höra av er med. GTA: SA kommer ju senare ut till PC och xBox så... tänk lite innan du köper bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas_SA Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Okej.. Tack för svaren Har ju suttit och dreglat över trådarna här ett tag nu men inte blivit medlem.. Då kommer väl mitt Ps2 o Gta SA om 27 dagar (Födelsedag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edgarn Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 imorrn ska jag köpa ps2 och gta: sa! fast först ska jag ringa jobbet o sjuka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Helt klart värt det!! PS2 äger!! Plus det är bara geeks som väntar till maj/juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas_SA Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Mjo..Jag visste ju att det kommer senare till Pc o Xboxen men har ju spelat Gta VC hos kompisar på Ps2 o inget går upp mot den känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Helt klart värt det!! PS2 äger!! Plus det är bara geeks som väntar till maj/juni Är en av Geekarna då! Bättre till PC som alla spel 1. Mus! 2. Grafik 3. Multiplayer (om det görs något MTA till SA) Dator är mkt skönare helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 har ju spelat Gta VC hos kompisar på Ps2 o inget går upp mot den känslan Jo san andreas går upp mot den känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 köpte mitt PS 2 endast för GTA SA och jag har inte ångrat mig än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts