Matte.90 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag ska berätta vad som hände mig. jag spela mitt gta sa på min nya ps.two och så blev jag lite turstig så jag gick ner till affären och när jag kom till baka var det som värsta mardrömen. jag såg kartat söndrig och skivan som hadde en liiiten repa. (min lille bro kommer önska att han aldrig levt). så tesstade jag om det funnka det gjorde den till att börga med men senn stanna skiten så jag varnar er att va jäääävligt försicktig med SA skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tråkigt att höra... Jag ska beskydda skivan med mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skolkat från svenskan?? Ok, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Tråkigt att höra... Jag ska beskydda skivan med mitt liv. mm.. fett trist faktist! Samma här! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 :'( JAG SKA LÅSA IN MIN SKIVA i Ett kassaskåp ! också ska jag ha me mig den till skolan ! ingen ska få komma närmare änn 5 meter från den !! man blir ju nervös av sånna här inlägg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 tur man inte har småsyskon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panzerknacker Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Skolkat från svenskan eller? Jag har inte det problemet för mitt SA ligger i mitt Ps2 dygnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 31 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 förlåt att jag inte kan stava och jag har inte skolkat från svenska lecktionen har bara en lärare som e hel panntad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Fråga om du kan få en ny skiva i affären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 förlåt att jag inte kan stava och jag har inte skolkat från svenska lecktionen har bara en lärare som e hel panntad Nu måste jag klaga på din svenska igen : Det stavas : Lektionen Ja, inte lecktionen iaf. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyKnoxville Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Är inte säker på detta men jag har för mig att jag läste i en annons i SUPER Play att man kan så att säga "slipa om skivorna" om de blivit för repiga. Det kostade 50kr tror jag. Hur detta fungerar med den dubbel-lagriga skivan har jag dock ingen aning om OFFTOPIC: Mount Chillad downhill på en Sanchez måste upplevas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Om jag var du skulle ja få min mamma att betala en ny skiva och spöa din bror..så gör man inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Gunde, han beklagade nyss sin stavning. Inte behöver du påpeka den igen då... Jag hoppas att jag heller inte behöver få min SA skiva sönderrepad. Risken är väl inte alltför stor om den ligger i min PS2 dygnet runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts